Äntligen...
Charlie är så fin
Jag har äntligen rensat garderoben (en annan tråd) och har faktiskt också äntligen bytt avatar
/Maria
Så roligt att se nya avatarer..ett litet" brake " i vardagen He he
Vad jag äntligen gjort ja jag vet inte jag.
Jo jag har äntligen ringt så de kommer och reparerar ledningarna till telefonen, jag har varit utan i ett halvår. 
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
#1 Ja Charlie är fin! Tack! Jag såg att du vill ha en katt som sover i sängen. Cornishar är kända för att sova i sängen,gärna under täcket, för att där är det varmt och skönt. Så jag kan rekommendera en cornish
, det finns ju en hel del som omplaceras
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Det kommer att bli en cornish en dag
Det gäller att bearbeta maken.
Vi har ju två katter som är som Knoll och Tott och jag känner att jag inte vill bryta denna goa konstellation. Men blir någon ensam en dag…
/Maria

Jag borde också byta avatar… Nedrans… Måste skaffa kamera och lära mig… Nu får jag bara nya bilder när tonårssonen suckande hjälper mig…
Vad är det för slags kattras? Jag har ju en lurvetussnorsking…
"There is nothing more despicable than respect based on fear."
Äntligen har jag vanlig hemtelefon..fast det är ju inte jag som klättrat upp i stolpen förståss, men jag har stått nedanför och hejat på(man får väl ljuga lite ibland :=)).
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Har äntligen fått städat på svåråtkomliga ställen. Efter läkarbesöket (han hittade inget) igår bestämde sig mitt knä plötsligt för att bli så gott som smärtfritt efter sex månaders krångel 
#8 Smart knä
vilken tur för dig Maggan!
#5 Charlie är en Cornish Rex. Rex betyder att djuret är "rexad", vilket betyder att det har "vågor" i pälsen. Det finns rexade hundar, katter, hästar och någon mer ras, som jag inte minns. Cornishen, lika som dess "like" Devon Rex, är en mycket livlig och sällskaplig katt, som gärna är med överallt där du är. Jag har också en norsk skogkatt, det är också en livlig sällskaplig katt, men, cornishen är mer av allt…
Det här är Maxen, vår skogis
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
#8 Ett sådant knä har jag också! Det svullnar upp som det vore vatten i, men efter läkarbesök så blir det bra utan någon åtgärd. 
ÄNTLIGEN
så har jag satt upp en bättre hylla till mina pärmar på kontoret!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!