Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 679 ggr
Cristine
0

Enerverande

Det är de små tyglapparna uppe i halsen på tröjorna. Vassa små saker..varför kan de inte sätta dem i sömmen nertill.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

chik
0

Bara för att man skall göra som jag.-Klippa bort dom med en gång.Sen blir det så spännande o tvätta..Kan komma ut som en liten tröja.Eller jätte stor.Eller helt perfekt o ren..

Lena.P är jag i verkliga livet.

[Asta]
0

Jag brukar också klippa bort dem när de sitter i nacken. Dels är de stickiga och ibland är de så stora att de sticker upp och ser fula ut också. Och som chic säger blir det lite spännande med tvättningen. Är dock ganska luttrad vid det här laget.

Cristine
0

He he ja man vet aldrig!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

zabelle
0

Oftast är det jättestora lappar och de är inte så lätta att få bort utan att råka klippa i tröjan också. Jag har ett födelsemärke bak i nacken och där är jag extra känslig för dessa förbaskade lappar.

Sen blir det precis som Chik säger, jättspännande när man ska tvätta Tyst

Zabelle   

[Sisa]
0

Gillar inte heller dessa små tyglappar som skaver!  Tungan ute

[peter54]
0

#0 Ja! Äntligen någon som tar upp detta vardagshelvete med plastfiberlapparna i halslinningen eller i midjeresåren. Vem eller vilka är det som har hittat på att sätta lapparna där och att de ska vara gjorda av ett vasst konstfiber?

Den/de personen/personerna måste vara helnudister som aldrig bär kläder, för detta otyg är något av det jä _ _ _ _ _ ste som finns i vardagen.

Det hjälper inte att klippa bort dem längre eftersom det alltid blir en liten sträng kvar av den där fibern om man inte klipper sönder halslinningen.

Jag har på senare tid köpt t-shirts som har ett tryck alldeles nedanför halslinningen istället för insydda lappar. Myyycket bättre, så någon har i alla fall uppfattat problemet.

asvensso
0

Det kliar om de sitter i sommen pa sidan ocksa pa mig. Jag klipper bort lapparna och chansar med tvatten.

Anders 50
0

Värst vad ni var känsliga då….Förvånad Skrattande Flört

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!