God morgon 18/9
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
God natt eller god morgon, välj själv 
vilket ni än väljer så; fly on the wings of love 
Godmorgon!
Hostnatt igen o töserna ville ha frukost kl 7 men det kan jag ta när jag hörde lyckan i Minstans röst imorse. Hörde hur de pjollrade ute i vardagsrummet o kl 7 slogs dörren upp med ett "*Tjo*! Vem hittade Ebba!?"
Själv är jag mäkta stolt över att ha lyckats sy ihop henne så bra, det syns knappt att hon varit halshuggen!
Nu har Ebba fått frukost o hälsat på sin familj + en ny familjemedlem som tillkommit under hennes 9 månader långa "Afrika-resa". Sa till Minstan att det var storebror som "tagit emot" Ebba när hon kom hem o som väntat blev svaret; "Åh, han är min hjälte". Det ska bli intressant att se vad som händer när han vaknar o hon tackar honom, överlyckling över att ha fått tillbaka sin lilla älskling. Igår gled han förbi genom hallen som en skugga när han kom hem från sin kompis o sedan såg vi inte ngt mer av honom på hela kvällen. Det var uppenbart att han hade dåligt samvete över ngt. 
Ska samla mig lite o sedan ska jag sätta upp en panna med fudge, poppa pocorn o sedan baka ngt sliskigt. (Dåligt med cash så det får bli hemgjort lördagsgodis den här helgen.) Guben jagar o jag hoppas att det går bra för dem så han kommer hem i hyfsad tid, behöver nog en sejour i sovrummet, för få sovande h inatt. Tyvärr vräker regnet ner o då brukar ju inte älgen vara på hugget direkt. Får hoppas på att jägarna blir dyngsura så de vill hem!
Nåja, det är bara imorgon + nästa lördag kvar att jaga så jag får väl tjåå mig!
Ha en fin dag allahopa! 
God morgon MMM och alla ni andra!
Så roligt att komma in och läsa dina inlägg fulla av humor och få släppa några befriande skrattsalvor. Härligt att få veta att lillan är lycklig med sin kara vä!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
God morgon ropar jag och ilar snabbt vidare till westernmarknad mm.
Ha en fin dag!
Godmorgon alla från ett regnigt och hagligt Göteborg.
/Maria
God morgon alla.
Ännu en Lördag att slå ihjäl. 
Kallt och molnigt är det oxå. Antar termometern kryper under noll, vilken natt som helst nu.
Ha en fin Lördag alla. 
Godmorgon! Ja vad är det för väder ute, jag som ska åka till Julita på "höstmarknad" eller vad det kan kallas. Nu måste jag fundera på vilken den bästa klädseln för dagen kan vara, dsv mest praktiskt.
Ha det gott alla!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God dagens på er alla.Maggan att du klarar o vara uppe så länge.
Mama. vad fint det känns hemma hos er, glada barn är toppen.
Gunilla..titta för mig med….
Samma väder som Bubleboo.Skit o ha djur nu..Borde satsa på flodhästar o inte på fjollor som inte vill gå ut i regn…
Så nu önskar jag er en bra dag alla i burken…..
Lena.P är jag i verkliga livet.
#7 chik, vilken härlig bild!!
Ja här spöregnar det just nu. Vill inte det!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Morrn morrn. Här är det sol som sticker fram mellan tunga regnmoln, det är inte svårt att se vem som kommer vinna kampen… Det blir till att grilla under paraply ikväll
Städning, zumba och sedan kräftskiva - så ser dagen ut så det är lika bra att sätta igång.
Ha en finfin lördag!
#1 Det är inget fel på hemgjort lördagsgodis. Det kör vi oxå med ibland + att det känns lite nyttigare för man vet vad det är i det!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Godmorgon!
Här sitter en som sovit nästan klockan runt, aaaaah vad skönt!
Jag ska strax äta frukost och sedan fördriva denna dag i lagom masigt tempo.
Småkakor, slappande, läsande och lösande av korsord står på agendan.
Mmm härligt!
Det regnar, eller har i alla fall regnat, men imorgon ska det vad jag förstår vara uppehåll. Bra det, för då blir det svampjakt med särbon!
Goförmidda!
Varit i skogen och blött ner mig, skönt att komma i torra kläder.
I em. är det skjutbanan som gäller. Kul att så många jägare övar med sina vapen.
Och så är det ju kul att träffa kamrater….
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Hej på lördagen!
Tack för roliga inlägg och fina bilder, alltid lika roligt att komma hit.
Fortsätter jobba ännu en natt, och önskar er en härlig dag!
God kväll!
Regnigt och blåsigt.
Är fortfarande i något lyckorus efter gårdags kvällen. Träffen med mina gamla kamrater från bowlingtiden var helt underbar. God mat och många skratt blev det av alla gamla minnen om dråpliga episoder vi varit med om. Nu ska det inte ta 10 år till nästa gång utan redan till våren igen. 
Ha en fin lördagskväll
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
AnnL. Vist är det kul o träffa gamla vänner…
God kväll.Maggan!!kan du skriva på Datan i bilen? Impad av kortet.
890!!Hur många var ni efter övningen???
Önskar er alla en fin kväll.
Lena.P är jag i verkliga livet.
jo det går bra med bärbar dator och trådlöst modem 
# 18 Ja det var verkligen en höjdarkväll. Länge sen jag skratta så mycket. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
#18 Inga saknade! 
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!