Hur?
Hur hittade du hit till LK.
Nyfiken tant!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
När jag började på iFokus 2007 tror jag det var så var det Katter iFokus som var "min sida".
Trög som jag är så tog det ett tag innan jag fattade vidden av iFokus
När jag sedan gjort det så fastnade jag här
Det bästa med denna sidan är blandningen av människor. Inriktningen är Livskvalitet oavsett om man är troende, ateist, medial eller vad som helst. Här respekteras ALLA. Jag gillar det vänliga klimatet.
Däremot tycker jag lite hetare debatter är OK på sidor som inbjuder till detta
/Maria
Jag hamnade på ÖN.o säger som bubleboo, tog en stund innan man förstod att värden var större…
Sen så blir det ju att man kan skriva o tycka o det blir ett bra sällskap.
o för min del har jag lärt mig mycket av ER. i form av o tänka o skriva..
Lena.P är jag i verkliga livet.
Jag kommer faktiskt inte ihåg!
Men den första sajten jag anslöt mig till var Psykologi. Sedan, efter ett bra tag, precis som Bumble och Chik, fattade jag att det fanns mycket mycket mer. Så då utvidgade jag reviret 
Jag vet inte heller. Bara hamnade här. Sedan tycker jag det är kul just att det inte handlar om något speciellt. Man kan skriva om allt. Ibland kan det vara lite besvärligt att hålla igång tankarna kringa bara ett ämne.
Blev tipsad om en sajt som hette svensk natur, men hittade snart intressantare sajter.
Är mest här och hänger numera…
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Jag gjorde en sökning efter svenska reptilsajter och hittade Reptiler iFokus. Sedan började jag hoppa runt på andra sidor här.
Jag är nog mer på Reptiler än vad jag är här, mest för att jag är Medarbetare där. Men den här sidan kommer som god tvåa.
Övriga "bockade" är Svensk Natur och Fågelskådning. Eftersom man räknas som medlem på en iFokussajt så snart man skriver en kommentar, är jag säkert medlem på fler än jag kan minnas.
Jag hittade först till Ön, skrev väldigt mycket där. Men Ön är väl egentligen ingen sajt, som passar mej…
Letade runt lite och hittade hit till LK, något som jag är jätteglad för. Annars hade jag ju inte hittat Er…
Jag började banan på ÖN. Sedan tyckte jag att det skulle vara roligt med en sajt som var lite mera Gott & Blandat. Eftersom jag inte hittade någon sådan tog jag saken i egna händer 
#9 Å det gjorde du så bra
/Maria
# 9
Håller med bumbleboo…det gjorde Du bra! Och jag är glad, att få vara din medarbetare…
# 9 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Vad är ÖN som flera skriver om?
Övernaturligt.(iFokus)
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!