Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 959 ggr
MaMaMade
0

*Yippieayey*!

Vicken da´! Vicken lugn o förunderlig dag trots att jag känner mig som ngt som katten släpat in! Lite slut med så jag kopierar in från AB:

"Här har regnet *öst* ner idag o så även nere i stan men vi fick oss en kort prommis iaf, under ett kortare "uppehåll". Lugn dag; lite strykning på fm, färdtjänst ner på stan, lunch på kafé (som min "dam" bjöd på då jag hållit bil under flytten in till stan igen) o sedan gjorde vi ärendet. Hem igen, en snabb dusch o sedan rask prommis till bussen för mig. *OJ så sliiiten jag är*!!! Flört Nä, men jag är inte rask än…tur att jag har *världens gulligaste* "dam"!!! Kyss Gammal är erfaren…det känns lite fel men hon menar att det jag inte hinner/orkar en dag tar jag igen en annan dag. Sådant gör ju att man jobbar dubbelt när man är på G.

Fick idag reda på att jag fått "damens" ledsagartimmar från kommunen! Det har ju varit olika bud varje ggn jag talat med Attendo så det blev en glad överraskning. Det kanske inte blir fler timmar men det betyder att jobbet inte bara innebär städ/tvätt/hygien! Hoppas kunna träffa Chiefen på fredag för att skriva på kontraktet, då får jag veta hur det blir med timmarna. *Spännande*! Kan kanske bli mer än de 12 h jag hört talas om hittills! Skrattande

*JOOO*…det blir långt det här…*MEN*…: det kom ett telefonsamtal till Guben idag. Skrattande

Åkaren med skogsmaskinerna ringde…*om* det blir så att jobbet räcker till en till maskin så får Guben det!!! Tyvärr kunde han inte säga säkert om o när men skäggisen min har iaf förstatjing!!! O sedan är han utvald bland en *jättehög* med andra sökanden att komma på intervju ang ett annat jobb till veckan! Skrattande

Nu vill jag att min hosta ska ge sig för jag vill äta o dricka gott till helgen. Hittills har jag levt på te, halstabletter, salta kex o chips…börjar längta efter en grillad köttbit, hasselbackspotatis o *massor* av vitlökssmör…+ en god flaska vin till förstås! Eller krabba o en Sauvignon blanc…eller surströmming o bordsdricka! *Sluuurp*! Tungan ute

Ha en fin kväll vettja! Kyss

Maria
0

Ibland ska man ha flytFlört Roligt att höra om din innehållsrika dag. Säger bara lycka till!!!

/Maria

Anders 50
0

Vilken dag du haft!! Skrattande Håller tummarna för gubben, måste va en rejäl karl när han kan köra skogsmaskin, hoppas bara att det blir rätt färg på den…..röd alltså…Oskyldig

Visa honom mitt album så får han se…Flört

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Cristine
0

Oj oj oj vilka upplevelser, vilken dag, jag blir knäsvag bara utav att läsa.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[MargaretaA]
0

Härlig läsning MaMa! Skrattande

[GunillaF]
0

Härliga tider Mama! Glad

chik
0

MaMa..Jaaaa Du-ni har kommit på rätt kurs.Bara o gratta……

Lena.P är jag i verkliga livet.

MaMaMade
0

Fortsätter att affirmera o be…hittills har det ju gett riktigt hyfsat resultat…med tanke på att jag lätt glömmer bort det! Glad

[Sisa]
0

Härlig läsning  Härliga tider

Grattis!! Kyss

MaMaMade
0

Ledsagningen innebär 21 h/mån, ca 5 h v alltså. Dessa timmar utgår från kommunen o inte Attendo…o där har jag (iaf fn) 12 h…det innebär 17 h/v för mig. Lägg till kursen för Studiefrämjandet o jag jobbar plötsligt mer än halvtid i höst! Får sedan Guben ett av jobben… Guld i mun Skrattande

Tänk, på ett år till kanske vi kan vara skuldfria! Skrattande

[Spanaren]
0

Men MaMaMade … detta låter underbart Kyss och du, kila in på healingsajten i fokus och önska dig lite energier för din hosta Flört

/kram