God Morgon 15/9
Ja, så var det onsdag igen! Uppe med tuppen…
Ska på provtagning för anemin idag, hoppas järnvärdet blivit bättre. Annars vill min läkare ta till injektioner.
Ni ska ha en skön dag allesammans, vad ni nu hittar på!
Jobb eller andra aktiviteter…
God morgon, god morgon sajt och alla medlemmar.
Sitter här nyduschad med en kopp kaffe i handen. Det är faktiskt rätt bra start på dagen… 
Vädret är väl typiskt höstväder med moln. Det har regnat inatt och jag hoppas på uppehåll under dagen så man kan ta sig ut en sväng för en nypa frisk luft. 
Snart är det helg igen.. Huga vilken helg. Valet kommer avgöras *nervös*
Ha en fin dag alla.
Godmorgon, ja så sitter jag här med gröten igen. PÅ språng är jag. Tänk att det är så svårt att komma i säng på kvällen… Solen kommmer nog att titta fram senare idag för jag ser ljus ovanför garagetaket 
Ha en bra dag alla!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Godmorgon alla
Här verkar det bli lite solsken i alla fall
/Maria
God morgon.
Det var en skön höstprommenad jag fick till jobbet nu på morgonen. Solen skiner och det är klart i luften. Lättare att andas.
Ha en bra Onsdag!
Godmorgon!
Ny dag, nya möjligheter! 
Ska till kiropraktorn på 3-mån. koll av ryggen nu på fm. Sista gångerna har det inte behövts några justeringar, bra för både plånboken och ryggen.
Ha det bra ni också!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Hej alla!
Hoppas att du får järn så att du har i överskott Puman 
Nyduschad, gröt, solsken och höstpromenad och vad ska jag då dra till med 
Jag vet: Jag möttes av varma ord på min blogg i dag och igår så fick jag och maken en fågelbok med sång plus bakelser och wienerbröd … bara för att vi fanns till vid rätt tillfälle.
Jag studsar av all kärlek som jag får av er alla och hela Alltet.
Ha det bra!
Morrn!
Ska iväg o jobba efter att ha legat däckad i en vecka. Sov riktigt hyfsat inatt men nu har hostan o bihålorna kommit igång igen. *Båda* ögonen är knallröda o rinner så det är tur att jag åker buss…annars vette fåglarna, ser bra nog suddigt. Tur att jag bara jobbar idag o på fredag. Men till nästa v måste jag vara fit for fight igen för då kör jag tisdag-fredag!
Gråväder, regn o blåst…
Ha en fin dag allahopa! 
#0 Det där med injektioner känner jag igen, men nu köper jag själv järntabletter och magnesium med citron och det känner jag är bra för mig, citronen gör att järnet tas upp av kroppen och jag slipper påsar och sprutor plus att det blir bra mycket billigare.
#6 Så roligt när man får gensvar.
#7 Krya på dej och titta på tipsen i atiklarna du har i mitten här i sajten
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Godmorgon
Det har varit en stressig morgon på jobbet, nu är det kaffepaus 
Helgen närmar sig med stormsteg och jag ser verkligen fram emot den. Jag ska på kusinträff! Vi har lyckats pricka in en helg då alla kunde komma från olika delar av landet. Flera av mina kusiner har jag aldrig träffat så det ska bli skitkul!
#6 Du har en jättfin blogg och är värd allt beröm för den! 
Krya på er ni som är krassliga!
Zabelle
Godmorgon!
Ännu en ledig dag, vilket också betyder sovmorgon! Vädret hade ju kunnat vara lite bättre, så har man kunnat njutit lite utomhus också…men men, man kan inte få allt!
Jag hoppas ni får en fin dag och att alla ni som inte mår bra, kryar på er!
God Dagens på er alla i burken…
Bergspumman uppe innan tuppe,.
O här siitter en som har sovit alldeles för länge..O jag som inte gör något borde ju inte sova så mycket heller.-Går utför med mig…
Det verkar som när man läser att vi alla är rätt så pigga o glada o inga större besvärligheter verkar det vara.
Så alla ha nu en bra dag. önskar jag er.
Lena.P är jag i verkliga livet.
God morgon
Frukosten är avklarad och nu ska vi in till Åkersberga och bunkra på Willys. Regnet öser ner så det är inte mycket annat man kan göra. Hoppas det blir bättre snart för det här är verkligen trist.
ha en bra onsdag alla! 
Hemma igen efter besöket hos kiropraktorn. Ryggen är fortfarande perfekt, nu är det snart ett år sedan han behövde göra nåt.
Tänk om man hade gått dit för många år sedan, och sluppit ryggvärken
som man hade då.
#14 Jag går numera till min naprapat 1 ggr / månad i förebyggande syfte. Det kostar 500 kr gången men det är det värt eftersom jag numera hinner få hjälp med begynnande stelheter INNAN de utvecklas till muskelkramp.
Nästa steg är att de ansluts till högkostnadsskyddet!
Så roligt att höra Anders, håll dej nu i trim så du inte får tillbaka det.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
#15 Sånt är ju jättebra!
Min kiropraktor tar 400kr/besök, men gör han inget så är det gratis, fastän det tar lite tid att känna av ryggen.
Tycker det är väldigt seriöst, hur lätt vore det inte att göra ett litet "knäck" och tjäna 400 spänn! Sådant inger förtroende.
Mig har det inte kostat något de 3 senaste gångerna.
Och på tal om stelhet…..gamle Anton tyckte det var f*n att han var stel överallt utom där det behövdes…
#16 Ska göra mitt bästa! 
# 17
Stackars gamle Anton…
God eftermiddag!
Tandläkarbesök på morgonen efter en nästan sömnlös natt. Röntgen visade inget. Kan vara två tänder som spökar. Har börjat med en idag som hon hitta en spricka i. Ska dit igen på fredag. 
Sen var jag hos frissan, färga och klippte håret. 
Ha en fortsatt bra dag.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
….oooo jag ska också till tandläkare,men när…ys…jag bara skyter det varje dag..kääk…
Ni ska ha det så trevligt.
#20 *blåser* och tycker synd om 
Zabelle