Godmorgon 7 sept
Godmorgon säger jag innan jag ska försöka sova efter operationen.
Allt gick bra tror jag.
Hur allt ser ut vet jag inte förrän svullnad och regnbågens alla färger försvunnit.
Nu ser jag ut som en skummis ett tag. Solglasögon på ute o inne oavsett sol eller inte.
Det bultar o värker så inte är det lätt att sova.
Ha en härlg dag.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
God morgon Ann och alla ni andra.
Ja Ann du får fösöka stå ut i 8 dagar men så fin du blir sedan då!
Tiden går så fort så vips så är du där. Ha en bra dag!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Här skiner solen så fint - så godmorgon på er - så skönt det är! Vilken härlig känsla att mötas av sol på morgonen
. Tror fortfarande att jag är trött efter förra veckans mastonontarbetsvecka och sen åka bort på helgen - men det blir bättre bara jag får i mig frukosten.
AnnL, - förstår att det känns jobbigt just nu men skönt att det blir bra sen.
Ha en fin dag!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God morgon.
Solen skiner sååå fint idag. Tänk om jag kunde få vara ledig och ta en tur i skogen med svampkorgen…
Ha en riktigt bra dag och njuut!
Hej alla!
#0 Aj, aj, … läser att någon har skrivit att du ska ha glasögon på i 8 dagar … energier till dig 
Sol idag också och igår var det riktigt varmt och skönt och 18,6 grader i skuggan … de ni 
Ta hand om era mörbultade kroppar och var glada att ni känner av era kroppar … för tänk om det inte hade varit så … vilka hemska tider 
/kram
Godmorgon på er!
ha en fin tisdag alla
Godmorgon alla!
Sista dagen på denna ledighet, så idag blir det shopping i stan tillsammans med dotra…visst är det kul att shoppa ?
Hoppas ni med gör nåt kul!
Godmorgon!
#0 Stackars dig Ann *blåser*
#4 Hade verkligen varit härligt att vara ledig och njuta idag. Solen skiner här också och det ser ut att bli en härlig dag.
#7 Kul med shopping Sisa 
Jag har nackspärr sen en dryg vecka tillbaka, får nog beställa tid och få lite hjälp. Svårt att köra bil när man inte kan röra på huvudet 
Sköt om er idag!
Zabelle
God morgon!
#0 Elände när inte ögonen är helt ok..men det blir bättre! Undvik att besöka banken nu när du ser ut som en "skummis", för då kanske de trycker på larmknappen! 
Här är det ok, nu börjar solen titta fram och snart ska jag till vårdcentralen med foten (gikt?) och pekfingret (gammal skada)
Ha det bra!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
God förmiddag 
Jobbigt Ann, ta det piano. Ögonoperationer kan jag relatera till, jag har gjort en 7-8 st. Utöver dem har jag också skadat högerögat en gång, fick en grankvist i ögat som skar upp hornhinnan.
Det hände under en bågskyttetävling och kompisarna fick leda mig ut ur skogen för det gick inte att titta för smärtan och svedan och jag har ju bara ett öga.
De klippte bort fliken som var uppsliten ur hornhinnan och sedan fick jag bedövnings- och läkningsdroppar, men det tog en vecka ungefär innan jag kunde titta som vanligt.
God morgon
Aj Ann.. men nu kan det bara bli bättre 
sol och värme i dag så snart får skogen besök av 18 glada fötter.
önskar alla en fin tisdag!
Morrn!
Usch då Anne! Har op ett öga pga skelning, det var inte kul efteråt men du kan ju se fram emot att allt blivit bättre sedan! 
Här skiner solen precis som igår. Typiskt att vara sjuk då, å andra sidan jobbar jag ju inte så jag kan faktiskt njuta av den i en solstol iaf. Hade gärna gjort en sväng i skogen men gårdagens försiktiga prommis tog nästan knäcken på mig. Kanske jag gör ett försök bara efter vägen i em när lungorna rosslat ur sig ordentligt. Frisk luft är ju inte att förakta o jag har så 17 jobbigt att sitta still utomhus! Inne har man iaf datorn! 
Töserna är som Guben skrev till några bekanta; kinesiska prickigkorvar! Idag har de blåsor från topp till tå, tack o lov inte så tätt o klådan verkar inte alltför besvärlig…än sålänge. Vi väntar på besked från VC att recept på klådstillande finns att hämta på apoteket uppe i samhället. Då ska Guben köra upp o även få köpa bubbelvatten o en chipspåse till mig. Ajaj jag vet men jag får alltid ett sjukt begär efter salta chips när jag har ont i halsen. Det river gott o brukar göra att jag kan somna när jag har riktigt ont, konstigt nog.
"Because I´m worth it"! 
Ha en fin dag hörrni! 
Godmorgon!
#0 Kan ju se misstänkt ut med solbrillor och blåa och gula svullnader, ha ha, men det ger sig så småningom. De har väl gett dig recept på smärtstillande hoppas jag!
Jag har just kommit hem efter att ha varit hos naprapaten, idag var det främst nacken som fick behandling, jag var tydligen stel där.
Vinkade av särbon tidigare på morgonen.
I eftermiddag är det gymträning, nu drar jag igång min ordinarie träning igen, vilket ska bli skönt!
Typiskt bara att detta är första riktigt friska veckan på min semester, först 3 veckor innan jag hämtade mig från deppsvackan och tröttheten, sedan förkyld 1 vecka. Nu vore det inte fel med typ 3 veckors ledighet till haha!
Har köpt en ny utgåva av Mumintrollens samlade serier, som jag nu ska sätta mig på balkongen för att läsa i solskenet!
Älskar sensommaren, särskilt när den är så här med sol och härligt väder!
Ha en Mycket Bra Tisdag!
#13 Håller med dig … du behöver mera vila så att du inte faller tillbaka igen och blir sjuk
Låter som ett intressant intresse som du har *ler*
Ps Krya på er alla sjuklingar
Godmiddag!
Tack för alla krya på dig hälsningar. Känns mycket bättre bara av det. 
# 8 Jag blåser tillbaka på din nacke vännen. 
Efter att äntligen somnat vid tre sov jag till halv tolv. Smärtan är nästan helt borta.
Vila o ha det gott i sängen med en bok blandat med lite lek på gräsmattan med lilleman får det bli nu några dagar. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

God middag!
Växlande väder har vi idag, tjock dimma i morse när jag tittade ut första gången, sen bröt solen fram och nu hopas mörka moln.
Är hemma idag med värkande huvud och hals, kroppen känns mörbultad, trillat dit på förkylning som många runt om
Äter vitlök som svider i halsen och får mig att svettas men borde ge bassluskerna en match.
Vila och krya på er Ann, Bergspuma och MaMa
#16 Goa och hälsosamma energier till dig 
Hemma igen efter shopping i stan!
Blev inte så mycket handlat…beställde en resa till Venedig istället! 
Hoppsan! Det hade jag nog också gjort! Låter underbart! 
# 19
Tredje gången jag åker dit…underbar stad! 
#18 Det kallar jag för shopping!! 
"Blev inte så mycket handlat…beställde en resa till Venedig istället!" 
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
# 21
I slutet på september åker jag…
#18 snacka om att ha svart bälte i shopping!! 
Låter helt underbart med en resa nu i höst! (bara lite avis)
Zabelle
# 23