Nytt!
Många nya sajter här på Fokus nu…intressanta sajter, vill vara med i dom alla…men hur får man tiden att räcka till…
Hur gör Ni ?
Skriver och läser Ni på många sajter ?
Ja Sisa många sajter här…jag kan sitta o kolla runt i bland om jag har lite tråkigt.
Men jag är bara Här o inne på Illuminat o ÖN. O så har jag börjat lägga mina sura kommentarer inne på Skepits…Rätt intressant. Vissa ställen känner man sig inte behaglig på…
Så jag har inte så mycket koll…
Skälv Sisa..var härjar du någonstans??
Lena.P är jag i verkliga livet.
Ops … har varit tvungen att börja med att gallra bort många sajter och jag är mest där jag trivs bäst/ kram
Jag har inte tid, skulle vilja vara på några ibland men hinner inte.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Nja, det är väl mest när det dyker upp ngt som passar bra in på en sajt som man engagerar sig ordentligt. Men jag har några st som jag är inne på hyfsat regelbundet; ett par ggr/dag till 1 gång/v el 1 ggn/månad.
Sedan finns det ju specialsajter som är lite mer årstidsbundna, iaf för en amatör som jag, t ex Svamp iFokus. Där kommer jag nog inte att hänga så mkt när säsongen är över. Hade jag mer tid så…
Säger som Ferdinand…" Trivs allra bäst här, där jag kan…" skojar lite…
Självklart trivs jag bäst på Livskvalitèt, men blir nyfiken på nya sajter…så nu har jag skrivit runt lite, både här och där…
Dom sajter som intresserar mig och där jag trivs är jag inne o kollar o komenterar på. En del går jag bara in och läser på då och då.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

Gör som Ann!
Det händer att jag gör nån kommentar på Hemmet, Hälsa, Trädgård och Lantdjur. Någon enstaka gång på Hundar.
Ibland försöker man på nån annan sajt, men det verkar svårt att "komma in i gänget" på en del sajter,man får inga svar eller kommentarer, och då sk*ter man i den sajten.
Men 95% av skrivandet blir här på LK.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
jag finns på cornish rex ibland, katter, trädgård och hälsa. Men inte så ofta
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Nej.
Är ju Medarbetare på Matlust och Språk så där försöker jag vara mer aktiv, men intresserar mig även, förutom för härliga LK förstås! - för Träning, Viktminskning, Kost, Hälsa, Relationer och Psykologi.
Skriver och kommenterar om det är något som fångar mitt intresse.
IRL är ju oxå spännande
jag har lärt mig det igen :- )
på nittiotalet var det så spännade med nätet
nå´n gång var jag inne i en 28 timmars chatt(på raken med samma) !!(sic) det berodde inte bara på 27/56-modem .. :- )
men nu frågade du om ifokus
Nä,jag hinner inte
jag är medlem i ett tiotal,skriver i några,sporadiskt i de andra
läser ibland i några till.
penke
Jag hoppar runt på några andra sajter, men inte så många. En hel del är oerhört "smala" och handlar exempelvis enbart om en enda ras av något djur och då tycker jag att det snabbt blir tråkigt.
Sedan finns en hel rad sajter som går under "flum" för min del och dessa öppnar jag inte ens.
Gick med i flera när jag hittade Fokus, men har fastnat för ett par stycken bara. Blir mest LK. Några som jag bara går in och läser men sällan skriver själv.
Zabelle