God Morgon 3/9
Godmorgon chik och alla andra. Här skiner solen och det ser ut att vara fem grader ute, skönt att det inte är frost. Ikväll ska jag åka till stugan i skogen och umgås med min kusin. Hoppas på frostfritt även där. Dags för frukost…
Ha en bra dag och en bra helg!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Å tack chik, det där ser riktigt gott ut, godare än min gröt 
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Morrn morrn
Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
God Morgon 
Blåser riktigt snålt idag, hård nordan och 7 grader. Barnen huttrade när vi väntade på skolbussen.
Här är strålande sol och ganska så milt.
Väntar på att läkaren ska ringa upp. Vill förnya recept på nässpray och Rinexin. Bihålorna börjar ge med sej.
Ska jobba på jobb 1 idag.
Sen är det snart helg och vila.
Ha en bra dag alla!
Godmorgon!
Vill att ni alla får en skön fredag!
God morgon alla Fredagsglada!
Här skiner solen men det tornar upp svarta fula moln borta i horisonten. Hoppas de drar iväg åt ett annat håll.
Sista dagen på jobbet den här veckan för mig. I helgen ska jag besiktiga bilen och besöka en vän.
Ha det gott!
God morgon!
Det är 7,9gr solen skiner

God morgon!
I morse fick jag skrapa rutorna, gillar inte det riktigt.. Svårt att klä barnen lagom när de ska till skolan. Kallt som fanken på morgonen och ganska varmt framåt dagen, speciellt när man har en liten flicka som vill ha klänning och kjol…
Ikväll blir det grillning och kräftor hos min fd.chef som vi ska tacka av - mums!
Ha en go' fredag och krya på er alla snuvingar!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Godmorgon
Fredag, fredag, fredag…. Wiiiiiiiiiiiii! 
#2 Tack för frukosten Chik!
Sista arbetsdagen för veckan och snart är det helg. Solen skiner och det hoppas jag den fortsätter med 
Sköt om er, ni som är sjuka!
Zabelle
Godmorgon!
# 2 Tack för frukosten Chik den var rejäl.
Strålande sol.
Ett besök på Våxtorps marknad och en långpromenad i skogen står på programmet idag.
Ha en fin fredag. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
God morgon på er alla! Chik och Elpida..jag trodde ni bodde söderut
…frost?
Här värmer solen gott idag så jag ska ut och jobba medans den är framme. Have a nice weekend!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
God morgonn alla!
Här skiner solen + 10 så dagen blir härlig hoppas att helgen blir lika fin.
Ha en bra dag o helg. 
god morgon
inge vidare väder här heller. Grått och blåsigt är det, fy så trist. Men inte mycket att göra annat än att försöka njuta av fredagen ändå. kanske dags att köpa lite värmeljus….
ha en fin dag alla! 
God förmiddag!
Här var det också minusgrader, men blommorna verkar ha klarat sig.
Har varit på byn och provianterat så man överlever helgen, mycket folk ute i affärerna även tidigt på dagen.
Funderar på att plocka lingon idag, såg en del igår.
Ha det bra!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
God förmiddag!
Här är det halvmulet och ganska kallt.
Jag är grybt däbbd i däsad. Men känner mig ändå bättre i snuvan, idag ska jag sticka ut i skogen och leta lite svamp. Har jag tur hittar jag såpass att det räcker till en liten måltid ikväll. Uppland har ju varit hårt torkedrabbat.
Ha en skön dag!

Gomiddag!
Här är fint väder som jag inte hinner avnjuta, bara jobb och sedan storhandla… Sedan blir det tack och lov helg och då ska jag bara lata mig och läsa klart boken jag påbörjade igår.
"There is nothing more despicable than respect based on fear."
Hejsan Evrekaw, det var ett tag sedan…