Nää, inte ännu!
Jag har precis varit ute och brett över en massa blommor mm. med en massa lakan och andra tyger för jag såg att det bara är 2 grader. Så i natt blir det bergis flera grader kallt och jag vill inte att blommorna ska frysa sönder redan!
Just nu ser det ut som en spökträdgård hos mig. Vita lakan överallt.
Nej men så träkigt Gunilla nu måste jag kliva upp och titta hur det ser ut här.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
#1 Jaa, gör det för det är inte kul att komma ut på mogonen och finna att alla blommor fryst sönder.
För tidigt med så här kalllt ute. Jag har vantar på när jag cyklar till jobbet
och det är tidigt tycker jag.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Avtäckningen av alla blommor gjorda. 14 lakan och andra tyger! Det ser ut som om växterna klarat sig. Det har varit -3 grader som kallast i natt!
#3 Jag har också vantar på mig när jag går till jobbet om mornarna. Fy sjutton, det är tidigt.
Även här i södra Sverige börjar det redan bli frost. Pelargoner och fuchsior kommer att åka in på en alldeles för tidig vinterförvaring. Enligt vädermänniskorna i radion så är det också ovanligt kallt för årstiden. Måtte vi inte få en lika hemsk vinter igen. Många har inte kommit över sina elräkningar från förra vintern ännu.
#5 Fy sjutton för elräkningar. De kallaste månaderna i vintras var mina på över 6000:-!
vantar !
jag som knappt slutat med kortisar *skratt*
det ÄR tidigt..?
eller är det här det "normala",att den värme,milda vintrar bara har varit ett tillfällig meterologiskt undantag..
(det led av biltrafikens problem,redan år 1700 ,sjuttonhundra,
med milda vintrar och isar som varken bar eller brast)
jag hade en bit under 10 inatt,lakan bara i sängen(å på banken :- ) )det kommer väl en frostknäpp,innan det blir en "brittsommar", då utan blommor,här i syd.. :- /
penke
Vi hade över 9000 någon månad, men då är det för två hus och mamma hade det väldigt varmt inne hos sig.
Här håller det sig på + än så länge. Ligger runt 7-10 grader på nätterna. Vantarna får vänta lite till.
Men huga vilka elräkningar
Då är det bra att bo i bostadsrätt där värmen ingår 
Zabelle
o vi har haft minus.Sambon skrapade rutorna när han åker till jobbet.Men nu när jag kollar så har vi 13+ o solen skiner..
vilket jobb!!!!
Lena.P är jag i verkliga livet.
Jag hade 3+ så jag klarade mej.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Jag har mina stora lövträd runt huset och de blir som ett isolerande lock över trädgården.
Så de skyddar växterna runt huset när det blir 2-3 minusgrader som det var häromnatten.
Jag har en termometer utanför trädgården, kul se hur det skiljer där och inne vid husväggen.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
#12 Jag har några jättestora rönnar vid mitt trädgårdsland som också skyddar bra men i natt räckte de inte riktigt till.