Nyheter
Tänk förr…då fick man aldrig någon morgontidning på söndagar. Nu kan man njuta av den till frukosten varje morgon…helg som vardag!
Vilken morgontidning läser Du…och vilka sidor läser Du helst ?
Vi har GP
Jag läser de lokala nyheterna först, sedan världen och familjesidorna där både dödsannonserna och debattinlägg finns.
Sedan del 3 där kulturen finns.
På vardagar hinner jag bara bläddra igenom del 1 så jag övervägen att avsluta prenumerationen.
Dessutom har GP blivit en alltmer sämre tidning tycker jag
/Maria
Eftersom vi bor i Örebro är det Nerikes Allehanda som vi läser. Först framsidan, sen baksidan på första delen, dvs vädret, sen debatt, kulutr, insändare, sen brukar jag inte hinna mer när jag jobbar. Nu har du gjort om tidningen så sporten finns i samma del så ibland läser jag nästan inte alls, sambon får ta tidningen och jag datorn. Förut fanns lokala nyheter i första delen, nu läser jag sällan demheller då andra delen har nästan inget innehåll 
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Läser inte någon morgontidning alls. Vi orkar aldrig läsa den på morgonen och på kvällen är den passé så det kostar mer än det smakar.
Förut blev det radion istället, nuförtiden startar jag upp datorn och går in på Svd, Dn eller någon annan sida och tar en snabbkoll.
Prenumererar på UNT, Upsala Nya Tidning sedan massvis med år.
Numera kommer den även ut på söndagar. Jag läser rubbet! Oftast, när jag jobbar, tar jag med den på bussen och läser den där. Ibland läser jag den extra noggrant på kvällen.
Sedan läser jag DN, SvD, Expressen och Aftonbladet på nätet.
Morgontidning??? Vad är det??
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Har ingen tidning, Har inte haft på många år. När jag hade läste jag helst annonserna.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Här läser vi GD och Arbetarbladet! Ibland snappar jag upp en Metro…läser rubbet, eller åtminstone rubrikerna…
Jag har aldrig haft någon morgontidning. Här blir det nyhetsmorgon på TV4, textTV och Aftonbladets nätupplaga när jag vill ha senaste nytt.
Skånska dagbladet just nu, annars Sydsvenskan
Zabelle
Vi har UNT, mest för att det ska finnas nyheter lättillgängligt för barnen faktiskt, men också för vår egen del. Vi försöker lära barnen att hålla sig uppdaterade om vad som sker.