Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etiketthälsa-och-harmoni
Läst 557 ggr
[GunillaF]
0

Överraskning

FICK SITT LIVS ÖVERRASKNING Veronica, 25, från Järvsö gick till jobbet på bondgården som vanligt. Väl där fick hon så ont i magen att hon fick åka till akuten. Några timmar senare var hon mamma - utan att ha vetat om att hon var gravid.

http://www.aftonbladet.se/wendela/article7670437.ab

[Asta]
0

Det är faktiskt vanligar än man kan tro. Att man föder barn utan att ha en aning om att man var gravid.

[Sisa]
0

Vilken omställning i livet!! Obestämd

Cristine
0

Jag hade gått över 6 månader när jag fick reda på att jag väntade Mario… var nära den sjunde och sedan föddes han en månad för tidigt så min väntan var inte alls lång.Skrattande

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[GunillaF]
0

Jag var i 7:e månaden när jag fick reda på att jag väntade mitt fjärde barn! Var inte ens rund om magen och mens hade jag hela tiden…Glad Åt p-piller ända tills jag fick veta att jag väntade också…Obestämd

[Sisa]
0

#3  #4

Hinner man förbereda sej då…Obestämd

[GunillaF]
0

#5 Neej. Inte alls.

Min barnmorska förberedde mig på att jag inte skulle "hinna ikapp mig själv" eftersom det var så kort tid kvar till förlossningen.

Vi behöver de första grav.månaderna till att förstå att vi väntar barn, efter det någon/några mån till att glädjas och förbereda oss både psykiskt och fysiskt inför förlossningen och det nya liv som väntar oss i o m omställningen till att få en ny familjemedlem.

Ca ett halv år efter mitt barns födsel hade jag hunnit ikapp.Glad

Cristine
0

Mario låg i kuvös 2 månader för han var så liten så jag hade tid att begrunda det då.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anders 50
0

Jag känner en tjej som blev lika överraskad över att hon var med barn och på väg att föda, hon var också i ladugården när värkarna började.

Jag hajade till när jag hörde henne berätta i radion igår…det var ju nästan samma historia.

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

chik
0

Spännande! Men så svårt för mig att förstå.Som har vetat att jag har varit Gravid innan jag har varit.-O hur lät detta nu?.

Bra att Cristine o Gunilla o 890. har o vet att det kan fungera så…

Vet nog inte vad jag skall säga-skriva…Svårt o förstå..

Lena.P är jag i verkliga livet.

Anders 50
0

Ja jag kan inte fatta att de inte märker nåt!  Visserligen så var hon som jag skrev om väldigt kraftig, men ändå…. Märkligt är det!

[GunillaF]
0

#10 Jag var rent ut sagt mager, hade tre tidigare graviditeter men märkte ändå inget! Jag håller med om att det kan verka konstigt men så var det.Flört

Anders 50
0

#11  Jag tror dig! Flört Skrattande

Fast de andra hade ju ca. 2 mån kvar helt ovetandes…Flört

[GunillaF]
0

#12 Sant! Tungan ute