Lite äckliga bilder kanske....

Okej… Nu kräks jag…
snart…
"There is nothing more despicable than respect based on fear."
Jag har sådana på väggen också. 
Det gäller att vara fast på handen när man sågar.
Jag tror inte jag skulle kunna såga när ögonen sitter kvar. Jag har också några horn från bock men mest älg horn.
Jag är van… för sådana huvuden fick man på tallriken på vissa viltrestauranger i Spanien, visserligen kokta, men ögon och tänder var kvar
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Anders!!!Vem kommer o torkar mitt tangentbor.Jag lade en pitzza på det…
Skoja..Du har gjort en fin beskrivning…Du är Duktig, Du!!
Lena.P är jag i verkliga livet.
Ja att såga rakt är det svåraste eftersom det inte går att sätta fast skallen i skruvstädet direkt.
Jag gjorde en sån trofé härom året som blev till en riktig pärs. Jag var i Värmland och jagade och sköt en bock. På platsen hade de en tråfésågningsjigg som jag utnyttjade, men det fanns inte tid att flå av skallen.
När jag kom hem med den sågade trofén var alltså skinnet kvar. Av någon outgrundlig anledning glömde jag bort den i verkstan och två år senare hittade jag den. Det var en svår uppgift att få bort hud och annat efter såpass lång tid, speciellt som det var en gammal returbock med otrolig pärlning på rosenstockarna som päls hade fastnat i.

Förlåt…men jag orkar inte kolla i den här tråden mera!
Huva…
För att ytterligare höja äckelfaktorn så kan jag tala om att det blir underbara dofter när man kokar pannbenet, särskilt om det har legat i vatten för länge…
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Det både låter och luktar rått!!! 
He he Sisa det är nog bäst du hoppar över till annan tråd!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Men lite nyfiken är jag med…öppnar tråden, klickar snabbt på "kommentera inlägg"…samtidigt som jag blundar…
Jag försökte göra så inte bilderna syntes i inlägget, men då ser man ju inte alla andras bilder heller i inläggen. Knepigt det där…
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Jag är väktare och har tidigare gått ronder på Scan´s slakteri i Kävlinge. Tarmrenseriet och där hudarna förvarades - kan exakt komma i håg hur vidrigt de luktar med döda djur och djurskinn. Men man vande sig 
Zabelle
Zabelle