Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etiketthälsa-och-harmoni
Läst 557 ggr
[Sisa]
0

Tårar

Får män gråta…Många tycker att män inte ska gråta, att det inte är manligt! Alla människor har väl känslor i kroppen…oavsett om det är en man eller en kvinna ?

Cristine
0

Det är klart att de ska gråta, att stänga inne känslor är farligt för hälsan.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

evrekaw
0

Jag tycker tvärt om, att det är starkt att våga visa känslor - oavsett om man är man eller kvinna!

"There is nothing more despicable than respect based on fear."

Anders 50
0

Det är inte manligt att gråta!….

Men igår eftermiddag och kväll gjorde jag ett undantag från den regeln, och var o-manlig ett antal gånger, när jag sörjde min hund.

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

[peter54]
0

Jag brukar aldrig fråga om jag får Flört

Toyan
0

Självklart ska vi alla kunna visa känslor, har aldrig förstått varför det skulle vara omanligt att gråtaObestämd

Att stänga inne alla känslor kommer förr eller senare att yttra sig på något annat sätt, fysisk sjukdom tex eller aggresivitet.Rynkar på näsan

Indiania
0

#2 Jag instämmer helt med vad du skriver evrekaw!

Vi skall väl visa våra känslor oavsett kön, stänger vi inne våra känslor mår vi dåligt och fär vi skratta så måste det väl vara lika naturligt att gråta!

" Var nära naturen - var när dig själv "

chik
0

jaaaa. Om tårar vore guld!1Då vore vi miljonärer…alla skall gråta sorg tårar o glädje tårar…

Lena.P är jag i verkliga livet.

evrekaw
0

Jag är en sån där blödig typ… Gråter ibland när mina elever säger riktigt snälla saker - en av killarna brukar säga: Jaha, nu sabbade vi mascaran igen…Tungan ute

"There is nothing more despicable than respect based on fear."