Det regnar...
Ganska mysigt att lyssna på smattret och droppandet!
Sedan lät det BOOM BOOOM BOOM för ett tag sedan.
Jag sysselsätter mig med att surfa runt lite, och ska ta itu med en hög örngott och handdukar som ska strykas.
Väntar på att vårdcentralen ska ringa.
Senare måste jag ut och handla en del.
Vad gör ni?
Jag har bakat bullar och jag har gräddat plättar (tunna pannkakor heter det hos er). Varit ute med våran hund och sedan med släktingens hund.
Sedan ska jag klippa mig och mycket mera *fniss*
Trots att sorger och tragedier finns så måste livet levas 
/kram
#0 sStter som du och lyssnar genom öppet fönster på regnet och på plasket i vattentunnan som nu är överfull och jag kan nästan se hur växterna drar iväg. Jag har också städat och tvättat.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Jag varit på en långpromenad med en kompis och då var det uppehåll… sen cykel för att lämna in saker till Röda korset och hämta stövlar som varit på lagning - och oj oj oj vad det regnar - nu på med torra kläder och så ut igen…
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Suttit och väntat på vetrinärsamtal - behövde komma akut. Tack och lov gick det fort.
En sväng på apoteket blev det och därefter har jag vikt tvätt för kung och fosterland. Ett berg rentvättat som torkat ute i finvädret låg och väntade på mig.
Nu blir det spisen - spagetti och köttfärssås får det bli. Har ingen fantasi efter vetrinärdagen som varit…
"There is nothing more despicable than respect based on fear."
Visst är det mysigt när det kommer ett efterlängtat regn…men när det som nu har regnat i snart två dygn så är mysfaktorn under noll!
Men trots regn så har jag faktiskt upptäckt att det finns kräftor i en liten å här i skogen.
Slängde i 2 burar för skojs skull och där blev 8 stora fina signalkräftor, och nu är det laddat med flera burar.
Det blir spännande ikväll att kolla dem, det kanske inte fanns fler än 8.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Här har det slutat regna och jag har gått en långpromenad i skogen, alldeles ljuvligt med lite egentid.
Nu ska jag ta en dusch och sedan blir det nog en omelett till kvällsmat
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus

Det var fina exemplar! =)
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Åh så avundsjuk jag blir..snålvattnet rinner.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.