Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 683 ggr
Cristine
0

Firar ni....

när ni fyller ojämt?

I vår släkt firar vi bara jämna årsdagar och i Spanien inte alls. Dotter ville iaf ha lite extra så jag har plockat fram kräftor och kanske dyker äldste sonen upp.

Tungan ute

Vilka sedvänjor har ni?

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[Sisa]
0

Vi firar bara då vi fyller jämna år, förutom barnen som vi firar alltid! Glad

Självklart ska du fira Din födelsedag, Cristine…hoppas den blir bra! Kyss

Cristine
0

Jo barnen firas självklart varje år till de blir 20. De vill ju bli äldre

Om de bara visste vad de önskar sigSkrattande

nillanb
0

Vi firar alla födelsedagar!!!Tungan ute

Men lite extra om det är jämnt Cool

[Spanaren]
0

Vi firar bara jämna år men vi ringer de närmaste på deras ojämna födelsedagar Flört

Kom ihåg att det är bara skalet som blir förändrat så fortsätt med att fylla år … för det ska jag själv göra.

Grattis igen Cristine min vän Kyss /kram Spanaren

Ps Min enda släkting och bonuspappa firas med besök varje födelsedag plus hans sambo och dom gör likadant för oss.

Elpida
0

Men min mans familj firas det alltid, med middag och kalas. I min familj är det barnen som firas, men jag tycker det börjar rinna ut i sanden där oxå. Vi är lite mer splittrade i vår familj - tyvärr=( Därför är jag glad att min man har en familj med stark sammanhållning, precis som jag vill ha det =)

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

signemo
0

Både ock. Ibland firar vi med släkten för att det är kul ibland unnar vi oss riktiga slappedagar. De vuxna barnen firas om de befinner sig inom räckhåll o vill bli firade.

Grattar via telefon gör vi nog alltid och födelsedagspresenter ger vi bara inom vår lilla familj

Var rädda om varandra

[Asta]
0

Vi firar i princip inte alls. Och jag tycker det är skönt. Grattis eller så brukar man väl säga emellanåt, men inte direkt fira.

Maria
0

Det är väldigt olika. Fyller vi en vardag så kan det kvitta. Infaller dagen på en helg kanske vi äter en godare middag.

Själv gillar jag inte att fira min födelsedag men jag firar gärna andrasFlört

/Maria

Cristine
0

#8 Samma här.Skrattande

Anders 50
0

Här firar vi alla födelsedagar.

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

chik
0

Inom familjen så firar vi alla födelsedagar.Med sång o fika…

Lena.P är jag i verkliga livet.

signemo
0

Tycker att det är mysigast med det där firandet , med man och barn. Det gör vi nog alltid. Är det så att det inte funkar på just den dagen så tar vi det en annan dag. Barnen är ju vuxna ,och bor en bit bort så där 50-60 mil.  Tårtor vill alla ha och helst jorgubbstårta eller princesstårta.

Var rädda om varandra

[MargaretaA]
0

Vi firar bara barnen. men vid speciellt jämna födelsedagar som 40 och 50 har vi faktiskt haft lite extra. Mina bröder dök upp när jag fyllde femtio förra året och det gör de aldrig annars. Så visst - det får man väl kalla "fira lite extra" då Tungan ute

[Spanaren]
0

#13 Grattis i efterskott Flört /kram

[peter54]
0

Med föhållandevis små barn i huset skulle det vara märkligt att inte fira alla födelsedagar, så det gör vi förstås, även om vi inte köper några presenter oss vuxna emellan. En fin blomma brukar det bli.

Jag ger varsin hundring till barnen att köpa present till mamma för, både när min fru fyller år och när det är mors dag.

Glad

AnnL
0

Jag har slutat fira min egen födelsedag. Men jag ringer o grattar min vänner. När någon fyller jämt åker jag alltid till vederbörande och gratulerar.

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

Toyan
0

Här firar vi alla födelsedagar, tycker det är roligt att samla familj och vänner. Jämna år uppmärksammas extra.Glad