God Morgon 3/8
Det går så fort. Tycker inte det är länge sedan som det låg nästan 1m snö ute o jag hade gjort mig som en liten fotölj i snön i solen där jag solade.
Jag önskar er alla en fin dag…Ser ni att Svärmostunga blommar o det är en sådan go doft liljekonvalj.
Ja ha de bra där ute vad ni nu är o gör.
Lena här borta
Lena.P är jag i verkliga livet.
God morgon Chik och alla andra.
Har aldrig sett en svärmors tunga blomma, det var roligt att du visar den. Usch Chik prata inte om snö..jag vill inte tänka mej att det finns en kall vinter som ska komma.
Här var det inte ett moln på himmlen när jag klev upp. Nu ser jag bara några små plättar.
Önskar er en bra dag!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

God morgon Lena där borta!
Här i småland väntar jag på att molnen ska skingras och släppa fram solen. Igår körde jag äntligen igång med min pilates, nu gäller det bara att fortsätta….
Ska bara ta det lugnt efter jobbet idag och vara. Gårdagskvällen tillbringades på bio med barnen och sedan med våra nykomlingar, hamstrarna Vincent och Pluto.
Dags att sparka igång jobbhjärnan… kanske lite kaffe först…=)
Ha en härlig tisdag, vad ni än tar er för!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
God Morgon 
Tät dimma nu på morgonen, men annars rätt skönt väder. Frugan jobbar, barnen är hos mormor och morfar, så jag ska ta itu med en massa småplock idag.
Hallå vänner!
Chik, så vacker blomma din Svärmors tunga har 
Mmm jag hör om snö och jag hör om andra aktiviteter vi kan göra när nya årstider snart träder in.
Vi är så lyckligt lottade som får vara med om alla skiftningar eller hur?
/kram
God morgon
Jag har heller aldrig sett en svärmors tunga blomma. Va kul att få se den! 
Här är himlen så blå och solen skiner så vackert och inne måste jag va.. Huvva. Nog är det typiskt.
Ha det gott alla.
Godmorgon
Jag har en gång haft en svärmors tunga som blommade. Man blev häpen men helt bedårad.
Är hemma från jobbet idag. Mår inte alls bra. Trött, utarbetad, och framför allt väldigt nedstämd. Jag har insett att allt det här hårda jobbandet sista 6 veckorna till sist tagit sin tribut - jag har åkt ner i en depressionssvacka igen. Trots att jag äter medicin!
Har ju inte gjort någon hemlighet av att jag lider av återkommande depressioner som jag medicinerar för. Något regelrätt återfall blir det inte så länge som jag äter medicin, dvs. jag blir inte jättesjuk, men svackor kan jag få, med ungefär samma symtom: nedstämd, ledsen, orkeslös, ingen aptit, ingen lust att ta mig för något, osv.
Att det nu inte är så bra mellan mig och särbon har sina orsaker, och visst bidrar även det till att jag mår dåligt.
Har nu tre arbetsdagar kvar den här veckan innan semestern börjar, det känns ju onekligen pyrt att inleda den med en rykande färsk deppsvacka. Funderar på att sjukskriva mig första veckan, jag är så slut så det liknar ingen sort. Och så ska jag säga till min chef att jag VÄGRAR sköta hela min kollegas jobb fler gånger, på det här sättet, för jag orkar inte med belastningen!
Ja ja. Ni andra får ha en härlig dag med vad ni nu ska ta er för!
Kram från
God morgon!
Solen skiner, inget regn lovat…. idag blir det gräsklippning!
Ha en bra dag!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Här verkar det som att min envisa förkylning ÄNTLIGEN vänder. Ta i trä!
Bergspuman- även det faktum att man äntligen får semester brukar få en ner i skorna lite. I alla fall kan jag reagera så. Jag är ofta sjuk första semesterdagarna.
Godmorgon! Trött trots sovmorgon. Märkligt, det är som att jagpåverkas av vädret. När vi var i Grekland var jag pigg hela tiden och det var jag som var först uppe på morgonen! Nu skulle jag kunna sova hur många timmar somhelst.
Jag ska ta ut sambon på en promenad efter frukost och sen blir det lite trädgårdsarbete.
Ha det gott!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God morgon
här lyser solen genom en tunn slöja av dis och det är mycket vackert.
Bergspuman vad jag arg jag blir när jag hör hur du blir utnyttjad på jobbet. Det är väl ändå inte meningen att man ska jobba sig sjuk bara för att en kollega har semester?! jag hoppas verkligen att du inte får din semester förstörd.
ha en bra dag alla och var rädd om er!
#6 Titta in hos Healing i fokus och önska dig lite energi 
/kram

Oj! Visste inte att Svärmorstungor kan blomma!! Har flera men… Hur har du gjort??? 
Själv har jag varit till frissan och sedan tagit i tu med tvättberget eftersom det är perfekt torkväder idag. Det gäller att passa på!
"There is nothing more despicable than respect based on fear."
Det är just det… Att en svärmors tunga blommar, som försvar, när den t ex fått vara uttorkad ett tag. Annars blommar den ungefär vart 4.e år.

#13 Okej! Tack! Jag ska alltså bara fortsätta att missköta min så ska här blommas så småningom…
"There is nothing more despicable than respect based on fear."
Då borde min ha blommat flera gånger om!
#14 Jag håller totalt med Maggan i vad hon säger och byt jobb så fort du bara kan!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Gokväll i stugorna.
SNÖ, du är tokig chik. Fast låter mysigt med en snöfåtölj. FAst KALLT.
Jag har haft en svärmorstunga. Men den lyckades jag först nästan torka ihjäl och sen vattna. Men din är ju jättefin.
Orkideer är ju fina. Passar mig behöver inte vattnas så ofta.
Kram på er och snart natti
Var rädda om varandra