God morgon 2 Augusti
God Morgon 
Det är utlovat 15 grader och regn idag, men här är soligt och 20 grader nu.
Jag mår tvärtjyvis och längtar till dialysen för att få undan "smutset" från blodet, men det dröjer en timme drygt innan jag är igång med behandlingen.
Godmorgon Gunilla, Peter och alla andra!
Dagen ser ut att bli fin, solen lyser i allafall. Får ta vara på det innan det är dags att åka till jobbet igen…sen är det jobb som gäller, hela kvällen!
Vad gör Ni ? Nåt bra, hoppas jag!
God morgon!
Här strålar solen och 20 gr. varmt. Det blir en lugn snickardag i trädgården. Härligt för igår var det lite kyligt med kalla vindar.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Var dig själv och du mår bäst, oavsett vad du gör 
/kram Spanaren
Godmorgon alla
I dag ska jag bara njuta av livet…glömma bort alla måsten.
Ta för er av dagen!
Godmorgon!
Har regnat hela natten. Nu ser det ut att kunna klarna upp.
Blir lite trädgårdsarbete, promenad med Silver. Sen börjar rallylydnaden på bruks ikväll. Ska bli kul.
Ha en skön måndag.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Godmorgon,
Här är det dimmigt och ganska rått, jag frös på vägen till jobbet. Har ännu inte tagit på mig kofta eller tröja, går fortfarande bara i tunn blus.
Mår inte bra alls. Osams med särbon. Skällde på honom igår i ett sms, bland annat för att han gjorde sig helt oanträffbar på mobilen när jag behövde ha tag på honom därför att vi hade missat 50årskalaset. Inget svar så här långt. Leker med tanken att göra slut. Finns en del andra nackdelar också. Men egentligen vill jag inte, älskar honom ju så. Måste finnas en lösning. Men varför är det alltid JAG som måste ta initiativ???
Varför är det alltid kvinnor som tar störst ansvar för att vårda relationen och vara relationsdirektörer? Är så trött på det.
Ha en bra dag. Även om inte jag har det, kan väl ni andra få det 
God morgon.
Här har det regnat inatt och fortsätter regna.
Har inga planer än för dagen, men det dyker alltid upp nåt!
Ha det bra!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

God förmiddag!
Här är det regn idag och lite småtrist men jag jobbar ju ändå..
Idag ska flickorna in till stan och köpa hamster (pappa lät sig övertalas..=) och sedan släpper han av dem hos mig här på jobbet. Vi ska gå på bio och mysa så minstan tycker det här är en riktigt toppendag =).
#7 Knepigt Puman, antagligen är vi relationsdirektörer helt enkelt för att vi oftast är mer verbala. Hoppas ni ordnar upp det, han har väl förhoppningsvis en riktigt bra förklaring! =)
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Godmorgon, dystert väder idag också. Regnet öser ner, korna ute i hagen går och klafsar i vatten. det står vatten på gräsmattorna och utanför dörren.
Min bror som är odlare sa igår att om det håller på någon dag till så blir det bladmögel på potatisen och då måste blasten på potatisen slås av, Det innebär att potatisen slutar växa, det är inte bra för den är så liten ännu… 
Nu behövs det sol och värme!
#7 lycka till, hoppas att det ordnar sig.
Önskar er en bra dag, trots regnet.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Relationsdirektrisen tog ett djupt andetag och ringde sin särbo.
Mycket riktigt ligger det andra saker bakom hans tystnad och hans beteende sista tiden. Han har haft 1 års betald övergångsanställning från sin f d arbetsgivare senaste året, då han tvingades sluta pga knäproblem. Nu går den anställningen ut 31 augusti och han blir arbetslös.
Detta sammanfaller med att jag har årets tyngsta period på jobbet och i min tur har behövt extra stöd, som han alltså inte orkat ge mig pga sina egna problem. Vilken sits.
Men eftersom jag är mer relations- och samlevnadserfaren än han så blir det ändock tyvärr jag som får ta initiativet och se till att lösa sakerna. Mår i alla fall bättre nu. Skönt.
Var det någon som påstod att relationer var enkelt???
#11 Nää du…jag sa det då absolut inte 
Relationer är (kan vara menar jag) jobbiga emellanåt.
Bra att du fick tag i honom.
god morgon
Det har ösregnat hela morgonen och det ser inte ut minska. Det är så mörkt i huset att man får lust att tända lampor, men det finns gränser… det är väl sommar fortfarande?
ha en bra måndag vad ni är gör!