Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etiketttävlingar-lek-och-spel
Läst 457 ggr
Pialinn
0

Barnasinnet kvar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vill visa en bild på Wolfgang. Han kommer ner och visar sin senaste maskin i LEGO. Är man ingenjör så är man!!!

OBS! Gubbarna snurrar!

Far ej fortare fram än din skyddsängel flyger!

Cristine
0

Det är kul att leka..jag har också mitt barnasinne kvar.FlörtSkrattande

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

evrekaw
0

#2 Jag har också barnasinnet kvar. Vattenkrig med sönerna är underbart.

Saknar dock tiden man gick med dem till kälkbacken… De är för stora för det nu. Förr kunde man ju skylla på barnen. Det skulle allt se ut om jag själv gick till backen med Stiga-bobben. Jösses vad folk skulle prata då…Tungan ute

"There is nothing more despicable than respect based on fear."

Maria
0

Trots inga småbarn eller barnbarn så ser jag och min man gärna på barn/ungdomsfilmer och tecknatGlad

/Maria

[peter54]
0

Den här Mercan är lika rolig nu som när jag fick den på min sexårsdag Skrattande för ganska precis 50 år sedan.

Pialinn
0

#4 Den bilen måste vara värd en hel del när du har kartongen kvar. Min röda är sönderlekt!

Far ej fortare fram än din skyddsängel flyger!

Cristine
0

#2 Låt dem prata.

Jag tog dotterns matta och åkte nerför en slänt bakom mitt hus som gick ner till vägen, jag var tvungen att passa på när hon var på skolan. Ibland kom någon granne klivandes över diket för att få vara med.Tungan ute

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[peter54]
0

#5 Ja den är säkert värd en del, allt finns utom den lilla skiftnyckeln till hjulmuttrarna.

Glad

De här tyska gipsdjuren är ännu äldre. De har jag fått av min far och han i sin tur fick dem i julklapp och födelsedagspresenter av farmor, en per jul/födelsedag från det han var 8 till han blev 18.

Dessa två, en bison och en grizzly, är de enda som finns kvar, men jag minns tiger, svart panter, isbjörn, giraff, elefant och okapi.

han gav mig dem för tidigt och jag lekte sönder dem. Dessa två fick jag när jag var 11-12 och då var jag stor nog att vara riktigt rädd om dem.