Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: ordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 514 ggr
Bergspuman
0

NU börjar det bli behagligt :-)

Synd bara att jag måste upp så tidigt, och behöver sömnen! Annars skulle jag gärna stanna uppe minst ett par timmar till, sitta på balkongen medan det mörknar, tända ett värmeljus och kanske ta med mig datorn ut på balkongen!

Påminner mig om den varma sommaren 2006, då jag var arbetslös och kunde göra just så.

Äh en stund kan man väl sitta Glad

[GunillaF]
0

Mörknar???!!! Hos mig är det inte mörkt om nätterna ännu! Tungan ute Men jag vet vad du menar. Jag tycker också att det är mysigt att göra så som du beskriver när det mörknar på fram i slutet av Juli!

Maria
0

Vi har precis stuckit in efter en häftig regnskur. Vi satt länge under markisen men fick ge upp…Flört

Nu har temperaturen sjunkit till 20 grader.

/Maria

Cristine
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag sitter och tittar ut på en himmel som är rosa och turkos just nu.Det är fel på min kamera så den gör bara suddiga foton.Obestämd

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Maria
0

#3 Men man kan ana färgernaGlad Vackert..

/Maria

[peter54]
0

#3 Det är inte bara flott på linsen då? Lite sprit på en topz tar bort det. Glad

Om jag kunde välja fritt, skulle jag sova i garaget om dagarna och vara uppe på nätterna istället när det är så här varmt.

[GunillaF]
0

Den här bilden knäppte jag alldeles nyss. Se så ljust det är.Glad

Maria
0

Jag är ganska pryd av mig men idag har jag sprungit helnaken i trädgården hela dagenGlad Vi har ju ingen insyn tack och lovGlad

/Maria

[GunillaF]
0

#7 Härligt! Glad

Maria
0

#8Skrattande

/Maria

[peter54]
0

#6 Hos oss är det rejält mörkt ute nu när klockan är 23.15, fota ute är inte möjligt.

Maria
0

Det bästa med vårt lilla uterum som är i anslutning till vardagsrum/kök är det underbara ljudet av smatter på taket när det regnarGlad

/Maria

[Sisa]
0

Nu ger jag upp…kan inte sitta ute längre bland myggen!  Fortfarande varmt…har också funderat om man skulle vara vaken på natten, och sova på dagen. Får väl börja jobba nätter isåfall…Tungan ute

[GunillaF]
0

#10 Och det trots att det egentligen inte är sååå himla långt mellan där du bor och där jag bor. Kan det vara 40 mil fågelvägen tro?!

[peter54]
0

#13 Vad heter ditt samhälle? Jag kan kolla på Enirokartan så får vi en rätt bra uppfattning om avståndet.

Glad

Så här blir det om jag försöker fota ute nu, kl 23.30

[GunillaF]
0

#14 Junsele

Anders 50
0

bumbleboo

Du vet väl att USA har spionsatelliter som tar bilder på allt här på jorden!

Just nu sitter de kanske och granskar gårdagens bilder från en tomt i Göteborg!  Flört

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

AnnL
0

# 7 Här är en till som gått utan kläder både inne och ute dom sista dagarna. Don ställena på tomten som är insynsfria har jag vistats på. Tungan ute

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

[Asta]
0

Huva - jag skulle inte vilja gå utan kläder ens om det var insynsfritt. Jag tycker det blir ännu klibbigare.

[peter54]
0

#15 Gunilla, det är 47,3 mil körväg, så 40 mil fågelväg är nog en bra gissning.

Glad

[GunillaF]
0

#19 Glad

[peter54]
0

#20 Klockan 22.30 ser det ut så här hos oss, lite bättre än förra bilden Glad

[GunillaF]
0

#21 Var det mulet hos dig igårkväll eller mörknar det så mycket på en timme?

[peter54]
0

#22 Nä det är "muligare" ikväll än vad det var igår kväll, så ja, det mörknar så fort när det väl sätter igång.

Glad

[GunillaF]
0

Hos mig är det en aning mörkare ikväll för himlen är väldigt mörk av moln. Det blir antagligen regn snart (igen)