God Morgon 7 juli
Peter fin blomma..God morgon alla i burken..
Ha en bra dag alla där ute..
Lena
Lena.P är jag i verkliga livet.
Peter fin blomma..God morgon alla i burken..
Ha en bra dag alla där ute..
Lena
Lena.P är jag i verkliga livet.
Godmorgon,
Peter och Chik! Var är alla andra ?
Här väcks man varje morgon av fiskmåsar och skator, som slåss utanför fönstret om fågelmaten som ramlat ner på backen, sen jag matade småfåglarna i vintras. Så idag blir det till att städa under fågelbordet.
Solen har kommit tillbaka, hoppas på en fin dag…för oss alla!
Godmorgon på er alla!
I dag är det sol och vackert väder. En tur till grannstan får det bli, sist vi var där var dynorna till våra vilstolar slut och jag köpte en överdel som skall bytas.
Önskar er alla en toppendag!
Kram
" Var nära naturen - var när dig själv "
Godmorgon alla
Ånyo en dag av lättja och välbehag….
/Maria
Godmorgon!
Molnigt med lite sol precis som igår. Runt 19°
Men skönt med lite lagom värme så jag får städat lite inomhus.
Ha en bra dag. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
God morgon!
Väntar hit en grävmaskin idag, ska göra fint på alla traktorvägar och stigar i skogen så det blir lätt att ta sig fram.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Godmorgon från ett regnigt svallt skönt västerbotten
.
# 7
Har inte du pension ? 
Det är nu man hinner med sånt här nu när man inte jobbar! 
God morgon!
En alldeles underbar morgon, strålande sol, lagom varmt, friskt i luften efter regnet igår och uppklarnandet.
Det skulle vara ett live meeting på jobbet, via Internetkabel, men anslutningen bröts precis hela tiden.
Jag känner mig bättre och ska träna ikväll!
Ha det gott alla!
godmorgon på er!
önskar er alla en härlig dag
God förmiddag!
Det är så trevligt när ni skriver godmorgon hälsningen så ni får gärna fortsätta med det.
Över 26 g i skuggan redan och jag ska kapa ved idag.
Önskar er en härlig dag med inte allt för mycket värme.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
God morgon
Vi har fått en handfast påminnelse om att människan spår och Gud rår och våra planer för dessa dagar har fått ändras rejält.
Sent i gårkväll upptäckte vi till vår förfäran att våran lilla chihuahuakille hade råkat mycket illa ut, förmodligen under den något vilda leken med rottisen.
hans ena öga hade trängt ur sin håla och han kunde inte stänga ögonlocket över det. Vi kastade oss i bilen för att köra till den djurklinik i Stockholm vi trodde kunde hjälpa oss mitt i natten, men det var bara låsta dörrar överallt.
Vi fick göra den mycket långa resan till Strömsholms djursjukhus i stället (mellan Eskilstuna och Västerås). Hunden blev inlagd och vi var hemma igen halv fyra på morgon.
Nu ska vi åka och hämta hem honom efter operationen. Ögat är räddat även om det hängde på håret. Synen vet vi ännu inget om.
Så har vi fått oss en viktig och nyttig tankställare. Livet och våra planer kan förändras mycket snabbt pga omständigheter som vi inte råder över.
Var rädda om varanda!
Fy vilken otäck olycka och visst är det dåligt med öppna Jourkliniker, jag fick resa 22 mil en gång.
Hur mår du själv idag?
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
jag är trött eftersom det inte blev många timmars sömn. men jag är mest lättad att han fick behålla ögat. En enögd chihuahua skulle bara locka fram en massa frågor och kanske inte så snälla skratt hos en del folk. 
Vi åker nu. Jag berättar mer när vi kommer hem igen.
Ha en skön dag alla! 

Stackars lilla vovve, tror inte någon skrattar åt något sådant om någon gör är det nog den som det är synd om. Ta det lugnt med veden Cristine
Stackars lilla vovve. Hoppas att synen går att rädda ändå.
/Maria
Vilken otur, Maggan! Krama lilla vovven från mej…

#16 Stackars voffsingen, hoppas på det allra bästa att han får behålla synen. Puss på den lilla
Nog tycker han synd om sig själv alltid. Men det har av någon anledning mer att göra med löptiken här hemma som han inte får komma i närheten av, än den här grejen med ögat. Är man alfahannen i familjen låter man sig inte störas av såna petitesser 
men nu väntar några veckor med sårvård, ögondroppar och medicin innan vi kan lämna denna sorgliga historia bakom oss. Huruvida synen har klarat sig återstår att se.
Tack alla för er omtanke. 
Lilla stackars "stora" vovve"
/Maria
# 21
Lycka till med vovven då! Hoppas allt går bra.
Här är ännu en ljummen och skön sommarkväll. Har suttit i trädgården, druckit Pina Colada…går nog ut ännu en stund. Hoppas Ni har det lika skönt som vi! 
# 21 Stackars liten. Hoppas synen klarar sig. Puss på lille gubben. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
#21 Hoppas lillen frisknar till bra!
Men visst är det märkligt att djur nästan alltid blir akut sjuka på kvällar, nätter eller helger, då det mesta är stängt!
--------------------------------
Ja här är det en jättefin sommarkväll, synd bara att det inte går att vara ute och njuta av den!
Förb****de knott! 
Maggan - så hemskt med din hund, hoppas verkligen han blir helt återställd.
#25 Jag har haft djur nästan hela livet och det slår aldrig fel - blir de dåliga så händer det på kvällar och helger när det kostar massor. Då är man tacksam för att man har en bra försäkring!
Här har vi än så länge sluppit myggen så jag återgår till mitt vinglas ute i täppan
jag har ju semester! 
Zabelle
jodå nog kostar det alltid - hela semesterkassan gick åt fanders! 
jag återgår också till mitt vinglas