Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettdagens-hälsning
Läst 547 ggr
Cristine
0

God morgon 6 juli.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det fina vädret fortsätter och sonen ska köpa batteri till 4 hjulingen så vi tar oss någonstans.Själv ska jag åka och köpa bensin till åkgräsklipparen och mej själv.

Det finns inget som får igång dej så i värmen som en kall öl! Dessutom är den nyttig!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

zabelle
0

Godmorgon Cristine och alla som droppar in.

Håller med att öl är gott i värmen, jag har precis hällt upp dagens första kopp kaffe efter att ha gått långrunda med hunden. Här är lite svalare idag, men det ser ut att bli en fin dag efter lite regn i natt.

Inga planer för dagen utan tar det som det kommer, men ett bad ska jag hinna med.

Zabelle   

chik
0

God Morgon Cristine o Zabelle.. Fyrhjulingen är en gåva.

Zebelle här sitter en som inte ens har fått på sig..

Lena.P är jag i verkliga livet.

Anders 50
0

Godmorgon på er!

Ännu en dag då man kan hitta på det som faller en in!

Och det blir givetvis både kaffe och nån öl, fast ölen får vänta tills solen passerat zenit! Skrattande

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Maria
0

Godmorgon.

Jag älskar också ölGlad Inte heller jag har fått på mig kläderna.

/Maria

[Sisa]
0

Godmorgon!

I denna värme behöver vi inte ens klä på oss…Flört

Hoppas ni får ännu en lång, solig och het sommardag att ta tillvara!

Bergspuman
0

God morgon!

Här är det mulet, och svalare, och det har även singlat ner några regndroppar. Men bara skönt tycker jag!

I natt var särbon hos mig och det var så varmt i lägenheten att jag sovit näck under bara min tunna sarong (tunn som en voilegardin) och särbon kastade av sig både lakan och t-shirt.

Men imorgon ska solen återkomma och sedan till helgen blir det 30 grader igen, pust.

[GunillaF]
0

Hej och god förmiddag!

Jäktar för att hinna bli klar med allt innan avfärden till Dalarna och bröllopet.

Ha en bra dag alla!

[MargaretaA]
0

Halloj

tittar in som hastigast. Här råder febril aktivitet för att bli klara med allting. Rummet som vi jobbat med länge ska nu få sista finsputsen innan det är inflyttningsklart för sonen. Sedan ska gräset klippas och bil och kärra packas för sommarflytt till torpet. Gubben har helt oförhappandes fått 7 veckor ledigt så vi blir nog där hela sommaren.

Återkommer när vi har landat, förhoppningsvis innan helgen Glad

Maria
0

Sommar i torpet låter inte helt felFlört

/Maria

nillanb
0

hejsan!

dagen har varit betydligt svalare idag..och det var precis vad min kropp behövde Tungan ute.

önskar er alla en skön eftermiddag !

[Sisa]
0

Här är också svalare, det har regnat lite! Men till helgen lovar dom oss sommarvärmen tillbaka…Cool

Anders 50
0

Här har det varit ganska mycket moln, lite lagom blåst och 21 grader som mest.

En perfekt sommardag, helt i min smak! Skrattande

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!