Godmorgon 4 juli
Godmorgon Sisa och ni andra.
Det regnar i Göteborg
Riktigt uppfriskande faktiskt efter gårdagen.
/Maria
Godmorgon på er! Här är det mulet men ser int ut att bli regn. igår var det hett hett och ja trodde det skulle bli åska, men det blev det aldrig. Festen vi skulle till var kl. 20 och inte kl.16 Grannen hade missuppfattat så vi åt på restaurangen lyssnade på när orkestern The comments övade, tog ett foto på partytältet utifrån och åkte hem. Ha en härlig dag!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Godmorgon på er!
Vilken härlig bild Sisa 
Men så synd att det inte blev någon dans Cristine!
De tidiga morgontimmarna var soliga och underbara och jag njöt av ett yogapass på altanen. Nu har det mulnat lite och det väntas regn.
Önskar er alla en skön dag!
Godmorgon!
Ingen sovmorgon här inte!
Tänk vad vädret skiftar..hos bumbleboo i Göteborg regnar det och här, 12 mil inåt landet är det strålande sol från en klarblå himmel.
Lite avundsjuk på regnet, här har det inte regnat mer än 8 mm sedan 13 juni! Torka råder!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Sisa o Cristine vilka fina bilder…
Sol har vi här.Skulle ju bli regn. bumbeboo har ju regn o här har vi som om vi var i en tryckkokare, varmt..Tittade på värmegraderna 29 +.. o luften står still.
Ja detta betalar många stora pengar för..Som jag sitter o pustar o gnäller.Vill nu ha regn. Så att jag kan vara inne..Tycker att man skall vara ute o ta vara på vädrett…
Ha de bra vad du nu gör o är.
Lena
"Stav fel!!!Läs en gång till..
Lena.P är jag i verkliga livet.
#5 Var bor du chic?
/Maria
Underbart nu regnar det ute! I går var det lite för varmt, 24 + på kvällen, vi satt ute länge på natten inomhus var det som en bastu.
Tycker om värme men det finns gränser……….I dag kan man andas igen skönt! 
" Var nära naturen - var när dig själv "
Vi här i Uppsala har som igår, strålande sol från klarblå himmel och stekhett redan.
Jag vågar nog inte gå ut idag, dels pga solen och dels pga att jag svullnat upp så i ansiktet - fick mensen igår. Påsar under ögonen och igensvällda ögonlock. Ser hemsk ut!
Tror det blir repris på gårdagen: sola av och till på balkongen (faktor 30) och lösa korsord. Sedan är det dags för ett konditionspass, har väl inte direkt någon lust att träna idag, men det kanske rättar på sig framemot eftermiddagen…
Särbon och jag har inte avtalat något den här helgen, medger att det inte är roligt att visa upp sig i det här skicket… Men vill han komma idag, tror jag inte att jag nekar honom ändå…
Ha det bra i sommarvärmen!
Här är också varmt. Vet inte riktigt vad som flugit i mig har två surdegsbröd på gång plus att jag varit och plockat fläderblommor och kokt fläderblomssaft. Gör jag inte mer idag så har jag ändå varit duktig!
Igår fick vi el i förstugan! Jippi!
Hej på er!
Helt otroligt vad det vuxit ute nu på två dagar. Allt har stått still och helt plötsligt växer det så det nästan syns när man står och tittar.
Jag önskar er den dag ni förtjänar. En bra, alltså!
Wow vilken vacker buske Peter!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Man ska inte klaga på värmen… Men jag föredrar lite moln som idag, då det ändå är varmt - men finns syre i luften.
Trodde faktiskt jag skulle få åka in med hunden igår då hon fick väldigt svårt att andas. Bulldoggar är väldigt värmekänsliga.
Tack och lov hjälpte det med en sval dush med jämna mellanrum. Får skaffa ett "hundbad" åt henne här ute i den skuggiga delen av tomten…
"There is nothing more despicable than respect based on fear."
#13 - påminner om en papegoja jag hade en gång. Vi var och hälsade på syrran som hade en altan med plasttak. Därute stod gojan i sin bur. Vi tänkte inte på att det blev fruktansvärt varmt därute under plasttaket. Åtminstone inte förrän efter en stund då jag rusade till altanen. Gojan satt och flämtade i värmen. Jag lyfte ut henne sprang in med henne till duschen och satte på vattnet. Gojan lyfte vingarna och snurrade runt, runt därunder duschstrålen. Usch vad jag skämdes. Men vi blev sams direkt.

#14 Tack och lov för vad en kalldusch kan åstakomma…
"There is nothing more despicable than respect based on fear."