Livet på en pinne
Kan vara så lite ibland för att man ska bli fullkomligt nöjd!
Jag svassade ner på stan och köpte två rätt snygga kortärmade tunikor eller toppar eller vad man ska säga. Att jag såg en fet medelålders käring i spegeln i provhytten brydde jag mig inte om.
Nu med en ciabatta, några rökta makrillfiléer och en starkcider i bagaget (magen?) och med nya blusen på, känns livet oemotståndligt skönt.
Sommar!!!

Skit i kärringen och njut av din kväll
/Maria
Det är att leva fullt ut i nuet!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

#0 Lät som en underbar dag! 
"There is nothing more despicable than respect based on fear."
#0 Jaha du…. här sitter en 60-årig gubbe med en nyss svept Norrlands Guld i magen, och njuter av sommaren!
Så då är vi två som mår gott! 
Skit i henne som du såg i spegeln, hon blev kvar där när du gick! 
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Visst är det härligt med sådana dagar.
Jag har också sett den där käringen tror jag. Hon springer nog runt lite här och där.
#5 Hon bor i mitt badrum också
/Maria
Men visst är det märkligt, att hon trivs bäst i speglar? Därför tror jag att hon faktiskt inte finns. Aldrig hört talas om någon som kan stiga ut ur spegeln. 
#7 - nej det är väl bara Alice i Underlandet och det vet ju alla att det är en saga.
Bergspuman
Har du okså en sådan där kärring i spegen..Förstår inte vad hon kommer ifrån. Har en sådan med.
Men jag gör som du Skitter i henne..Vi lever ju här o nu..Så kör på. Det gör jag..
Ser hur fin du blev o så lite gott o dricka..Det är livet..
Lena.P är jag i verkliga livet.

Man får skaffa mildare belysning i badrummet ju… Så snuvar man spegelmonstret på alla trista detaljer…
Härlig tråd, Bergspuman!
Hoppas du fick en trevlig kväll, i trevligare sällskap än den feta kärringen i provhytten! 
#11 Hon är snart borttränad… vänta bara!
Till jul ska det vara en skapligt omändrad fason. Feta kärringen kan leta upp andra speglar att spöka i ha ha!

#!2 Skratt… Jag kör stenhårt Cyklar dryga milen på kvällen plus långpromenad med hunden. Men inte då… Inte ett gram vill lämna min kropp..
Misstänker att man inte ska äta mjukglass och ta sig en drink i hammocken efteråt. Men det är ju sommar ju.
Man får se det positiva - har i alla fall inte gått upp…
Tänk vacker mogen medelålders kvinna i stället.
Mer kravlöst.

#14 Jo, du har rätt…