Ta en panodil.
Läkarna undersöker inte folk nu för tiden verkar det som utan skickar hem folk på antaganden de gjort.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Ja sverige är fantastist..Det sker ca 3000fal av felbehandlingar om året med dödli utgång, o läkarna går fria…
Det är mer som blir skadade i sjukvården än i trafiken. Något o tänka på…….
""Man får inte vara sjuk, när man upsöker sjukvården""
Lena.P är jag i verkliga livet.
För att klara av att vara sjuk…måste man vara frisk 

Jag skriver under på det. Som vi pratat om i tidigare trådar så har vi säkert skickliga läkare i Sverige, men den som är sjuk kommer inte dit. Du fastnar på vårdcentralen. Har du riktig otur fastnar du hos någon AT-läkare som bara hatar att vara där han/hon är för egentligen ville han/hon vara på en helt annan ort.
#1 - förutom att läkarna går fria så gör man - såvitt jag vet - inte ens några utredningar på hur man ska göra det bättre.
Nej nu är det bara pengarna som talar.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Jo vi hade ju sån brist på kirurger i Sverige att det var svårt att sparka någon som gjort för många misstag…
Var något jag hörde när jag såg uppdrag granskning för ett tag sedan…
Jamen hur funkar det resonemanget? Så länge han räddar fler än han dödar så får kirurgen stanna eller???
"There is nothing more despicable than respect based on fear."
Det värsta är att jag tror att vi skulle kunna få mycket mer för de pengar vi lägger på sjukvården än vi får idag. Min åsikt är att istället för att pumpa in pengar i sjukvården borde man först göra en ordentlig utredning och genomgång. Det hjälper inte med mer pengar om det är ineffektivt och felaktigt styrt.