God morgon 28 juni.
Igår flög en havsörn över vår gård flera varv, sedan vidare ner mot havet,det är ståtliga och lite skrämmande fåglar. Fint väder idag med äntligen, ja idag ska flera iväg och arbeta..ingen höjdare precis om solen skiner.
Jag ska ut och rensa ogräs
Ha en bra och solig dag!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Godmorgon Cristine och alla andra som kommer inramlande vartefter!
Idag är jag ledig men vaknade vid 7-tiden.
Ska iväg till Norrtälje och hälsa på särbon som har tenniskurser idag. Faktiskt första gången jag är där sedan vi började vara tillsammans, vi har alltid varit hos mig. Så det känns lite speciellt, men kul att göra en liten utflykt!
Solen skiner… den tycks skina för jämnan denna försommar och sommar!

God morgon!
Sol och blå himmel, härligt
Tittar in och önskar er en härlig dag!
Godmorgon!
Det ser ut att bli en fin dag idag. Igår kvälll var jag ut och hälsade på min bror och hans sambo och det var en vacker kväll att åka bil. Nu är det dags att jobba… men först till blodgivningen. Jag är annars plasmagivare men nu har de tjatat om blod, på sommaren händer det mycket olyckor och det är ont om blod.
Ha det gott alla!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God dagens på er i denna del av Datan
Lena.P är jag i verkliga livet.
Godmorgon 
Efter en härlig helg med sol och bad väntar sista arbetsveckan innan semestern. Det är en härlig känsla att ha hela semestern framför sig.
Njut av dagen allihop!
Zabelle

Morrn morrn!
Så är man tillbaka på jobbet (o vid datorn) efter en riktigt skön helg!Sista jobbveckan för mig oxå innan semestern börjar, dessutom ska jag vara ledig på onsdag. Vi får hoppas att det vackra vädret håller i sig i veckan, det kan vara värt att vattna lite ute istället.
Peter, jag hoppas du och barndomskamraten hade det trevligt igår!
Ha det nu riktigt gott idag!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
God morgon
Solen skiner men det är rätt så kyligt i luften fortfarande.
Jobbar 2 1/2 dag, sedan semester.
Ha en bra dag
God Morgon kära vänner !
Så fort jag vaknat så tittar jag in här, det är dagens bästa början !
Skönt att det ännu inte är så varmt på nätterna utan lite svalt, för
man sover fortfarande gott 
Godmorgon!
Ännu en solig och skön dag.
En skatunge passera mitt fönster i morse. Kunde inte låta bli att fota den.
Ska åka o klippa gräs till min väninna närmare kväll när det inte är så varmt annars bara njuta av solskenet. Kanske daxs att ta första turen till havet. 
Ha en skön dag.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Godförmiddag!
Solen skiner och jag vaknade sent i dag…#0 Vilken upplevelse att se en havsörn Cristine!
Önskar er alla en finfin dag! 
" Var nära naturen - var när dig själv "
Hej svejs 
Brådis idag för jag ska betala räkningar 
/kram Spanaren
God mitt på dagen
Hemma igen efter en långhelg på torpet. Gubben jobbar sista veckan före semestern och jag har haft en lat förmiddag. Men nu är det dags att ge sig ut i skogen om en stund.
ha en skön dag alla! 

God förmiddag!
Vackert väder, borde vara lugnt och fridfullt efter allt midsommarfirande - men nää då… En granne måste börja spika på sitt hus och sonen drar hem ett gäng kompisar. Så här blev med ens liv i luckan snarare än lite ro…
"There is nothing more despicable than respect based on fear."
Hejsan och godkväll!
Har jobbat hela dagen, t om två timmar övertid. Önskar Er
En skön kväll och afton!