God morgon 26 juni.
Det verkar finnas många trötta idag!
Jag hoppas ni hade en trevlig afton. Ungdommarna åkte till hembygdsgården jaqg stannaden hemma och pysllade men hörde musiken och rösterna därifrån. idag ska jag på restaurangen på Åstön med barnen. vädret ser ut att bli fint.
Ha en härlig midsommardag!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Har du ramlat ur sängen Sisa? Idag kliver nog de flesta upp sent
Jag ramlar aldrig ur sängen "fniss"…här var lugnt igår, somnade inte så sent …och vaknade pigg och utvilad idag! Jag har lärt mej fördelarna av… att ta det lugnt 
Du själv…
?

Jag satt hela kvällen med albumet på de magiska sommarbilderna (till kl 3 faktiskt) men det är så många jag inte får in så jag får ta tag i det idag. Katterna väckte mej 7.30

# 5
Du lägger verkligen ner hela Ditt hjärta på LK, Cris…jag beundrar Dej. 
Ha en fin dag!
Godmorgon!
Gästerna åkte vid tiotiden i går kväll så vi kom tidigt i säng. Men ändå sov vi till halv tio idag.
Men både jag o sambon är lite förkylda så det var skönt att sova ut.
Lite molnigt o blåsigt idag. Skogen med lileman o kanske grilla ikväll om vädret tillåter. 
Ha en skön midsommardag.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Vi kan ju inte komma iväg av hälsoskäl så kvällen blev väl ungefär
som vanligt. Städade upp efter kråkorna som fått för sig att mina
svarta sopsäckar skulle innehålla något intressant och så städade
jag lite.
Om jag upplevde känslan av Midsommarafton. Tja…..
#6 Äsch Sisa..inte mer än vad du gör
Godmorgon! Solen skiner, kyligt och blåst ute. Det var verkligen en härlig dag igår. Först sillunch hemma, sen var vi till en bergsmansgård och såg barnen dansa runt midsommarstången, kompisarna hade jordgubbstårta med sig, gott
. Under färden till/från firandet såg vi svensk vacker natur.
Sen var vi hemma och slappade några timmar och sen bort på mat och krocketmatch. jordgubbsbakelse
.
Idag blir det kanske en cykeltur ut i naturen, och så sill, lättllagat och skönt.
Ha det gott!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Kom mig upp runt 11-tiden. Här är soligt och fint. Gårdagen var skön och harmonisk med god mat och sedan myste vi alla i soffan med en DVD - det gick inte sitta ute för åskan gick och det vräkte ner…
Ikväll blir det middagsgäster och något nytt på menyn - men det får maken stå för…
"There is nothing more despicable than respect based on fear."
Vi vaknade vid 10-tiden, dvs jag vaknade då och väckte särbon. Det kom en regnskur på morgonsidan, men sedan har molnen dragit bort och det är soligt nu med bara lätta moln. Vi har just kommit hem efter en 1 timmes promenad, lagom motion.
Igår käkade vi på Kinarestaurang, jag tog Szechuan anka vilket är en av mina favoriträtter. Efterrätten åts på O'Learys där de har något som heter Death by Chocolat, ojojoj, och så skulle särbon kolla på fotboll förstås, suck.
På kvällen var vi mest hemma och slappade och käkade lösgodis.
Ikväll ska jag ställa till med midsommar buffé och allehanda smårätter, faktiskt varken sill, snaps eller jordgubbar utan en hemmagjord meny.
Nu ska jag sitta på balkongen och gona mig i solen lite!

God eftermiddag!
Hade ett mysigt lugnt firande med familjen,vädret var kanon, så som man alltid önskar att Midsommarafton ska vara.
Ha nu en fin fortsättning på dagen allihopa.

God eftermiddag!
Hoppas ni alla hade en skön midsommar. Vi var i folkparken och gjorde allt som hör till …. dans, lotter, chokladhjul. På kvällen grillade vi med goda vänner och avslutade med en jordgubb- och rabarbermoussetårta jag gjorde på förmiddagen.!
Idag är det nästan lika fint som igår och vi har bara njutit; spelat kubb, käkat på pizzerian, varit med minstan vid sjön (brrr) och haft det allmänt gott.
Fortsatt trevlig midsommardag!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus