Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettdagens-hälsning
Läst 575 ggr
[Spanaren]
0

God morgon 22/6

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej alla!

Solen skiner och jag uppfylls med en tacksam glädje till att bara få vara med om allt som berikar våra liv.

Bara att få se och höra i vår fina svenska natur är väl en rikedom om något.

Ha en bra dag/ kram Spanaren

aggeelin
0

Nämen är det ingen mer här… ?

Godmorgon, solen lyser så fint, hoppas nu på en härlig dag inne på jobbet! Ha det gott alla!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Elpida
0

God morgon!

Igår när jag körde hem från fotbollen slogs jag återigen av hur vacker naturen är här i Sverige. Lummigt och grönt med vilda blommor, ängar med stenrösen och gärdsgårdar som hämtat i Barnen i Bullerbyn =)

Idag blir det sommarfirande med smörgåstårta här på jobbet - gött!! Igår fick vi jordgubbar och glass ;-)

Ha det bäst idag!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Toyan
0

God morgon!Glad

#0 Visst är det underbart, vi är priviligierade här i landet som har allemansrätten och dessutom gott om utrymme jämfört med många andra länder.

Vaknade till solsken och fågelsång, så fantastisk den här årstiden ärGlad

Ha en riktigt fin dag allihopa!!

chik
0

Spanarn vad glader jag blev.. Har inte sett dig..Hej hemskt mycket hej..

God dagens på er alla här inne i burken..

Önskar Lena..

Lena.P är jag i verkliga livet.

zabelle
0

Godmorgon

Var och hälsade på mitt alldeles nya barnbarn i går när de äntligen kommit hem från sjukhuset efter alla komplikationer. Tog med flera formar med mat, så de ska slippa tänka på sånt de första dagarna. (curlar jag dem nu????Förvånad)

Jättehäftigt att känna igen drag från sig själv hos en annan liten människa. Satt bara och njöt med bebisen i famnen. Hon är så klart det sötaste barn som finns SkrattandeSkrattande

Zabelle   

Elpida
0

#5 Klart hon är det sötaste som finns =) och grattis förresten!!!. Tycker inte det kan kallas att curla, de behöver det just nu. Det är ju ett speciellt tillfälle och miljontals mammor bakar och lagar mat till sina barn när de själva ska bli föräldrar. Det gjorde min mamman oxå… ;-)

"Du har alltid två val"

[Spanaren]
0

#1 Aggelin ha en bra dag själv

# 2 Elpida så sant du pratar

# 3 Toyan … Allemansrätten vår rikedom … sant!

#4 Chik, men jag skriver ju här inne nästan varje dag i denna tråd Förvånad

#5 Grattis Zabelle och man är rädd om det man har som kärast  Kyss

Indiania
0

Godmorgon på er!

Håller med om att naturen är verkligen vår rikedom Spanaren! Skrattande Solen skiner och jag skall snart ut på en cykeltur.

Ha det härligt hela dagen! Kram

" Var nära naturen - var när dig själv "

Cristine
0

God morgon alla kära vänner!Kyss

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Bergspuman
0

Goder morgon!

Jag har haft sovmorgon, underbart! Ska iväg nämligen till ett läkarbesök 10.30, ska strax ge mig iväg.

Därefter till Enköping för att jobba några timmar.

Ikväll blir det så premiär för första PT-passet! Var på stan och inhandlade nya träningskläder och en träningsbag för sisådär 1000 spänn igår. Huwa!

Och solen den skiner!

Skrattande

[GunillaF]
0

God förmiddag!

Sol och moln om vartannat idag.

Nu på morgonen har jag varit och skurit bort tre "märken" på min kropp. De ska nu skickas iväg för provtagning.

Sitter just nu och gruvar inför att bedövningen ska släppa.Tyst

Ha en bra dag alla!

chik
0

spanarenFörvånad Du var först. Många gånger så läser jag inte allt. Vet inte varför jag inte tar mig tid o göra det.

Gunilla..Aj, vad du kommer o bli fin. Inte en prick.. Hoppas att du känner dig nöjd o läk lämnar rätt besked…..O inte det gör allt för ont, när bedövningen släpper…

Lena.P är jag i verkliga livet.

[peter54]
0

God förmiddag Glad

Här är fantastiskt fint sommarväder idag, sol från klarblå himmel och redan 20 grader i skuggan.

Vid frukosten höll jag på att sätta i halsen när jag tittade ut mot fågelbordet. En kanariefågel? Nä, det var en albinistisk grönfink. Det har jag aldrig sett förut.

Glad

[GunillaF]
0

#12 Nää Chik det gör det inte. Vi bestämmer det! Flört

[MargaretaA]
0

God morgon

tittar in en snabbis innan dagens husjobb börjar.

ha en skön dag alla! Glad

[Sisa]
0

Godmiddag!

Hoppas ni har en lika fin sommardag som jag! Tror att sommaren kommit på riktigt nu…kanske stannar den över Midsommar i allafall…

Njut av sommaren!

Bilden är lånad här,  http://photobucket.com/

[Spanaren]
0

#16 Är det din egen bild eller …

Toppefin sommarbild Kyss

Elpida
0

#16 Vilken härlig bild Sisa =)

"Du har alltid två val"

[Spanaren]
0

#16 En härmapa är jag (ibland) men mina bilder blev inte lika somriga som din bild (eller vems bild det är) Flört

Bergspuman
0

Uppdatering: Jag får träna själv idag, min PT hade fått snuva och feber. Men det gör inget, solen skiner och jag har känt mig glad hela dagen!

Cristine
0

Det är där jag tar nästan alla mina bilder Sisa.Flört

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.