Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etiketthus-och-hem
Läst 1464 ggr
Bergspuman
0

Hörnskåp

Jag har ett hörnskåp i min ägo, inget märkvärdigt. Vitmålat, med några arabeskdekorationer på över- och underdörren. Överdörren har glasrutor.

Funderar på att specialbeställa ett nytt hörnskåp av en snickare, som blir rymligare och där allt finporslin kan få plats. Har ju bara en 1,5:a än så länge.

Har ni hörnskåp?

[Sisa]
0

Har inget hörnskåp…men ett jättegammalt, stort skåp som jag vinklat i ett hörn…min sambo vill kasta ut det, men jag gillar det jättemycket. Det är vackert och dessutom ryms där jättemycket…sånt som annars tar upp flera skåp i köket!

Jag tycker du ska försöka få tag i ett äldre skåp…oftast är dom mycket bättre, finare och rymligare  Glad

Cristine
0

Jag hade ett hörnskåp i den gammla bostaden men jag lämnade alla köksmöbler. De är fina!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[GunillaF]
0

Jag har ett högt hörnskåp i min "gillestuga"! Det är i furu.

Elpida
0

Jag har ett smalt hörnskåp i mitt matrum men jag vill gärna byta ut det och sätta in ett stort gammalt ekskåp med överdel. Det skulle ge mig lite mer plats att stoppa undan saker i, tex skulle jag kunna ta in finservisen från garaget… Min man är dock inte lika förtjust som jag i tanken - får väl bearbeta honom i sommar. Ekskåpet får jag nästa gratis, tycker om att blanda gammalt och nytt =)

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

[Sisa]
0

# 4

Jag har bearbetat min…så det gamla skåpet står kvar! Gillar också att blanda gammalt och nytt! Flört

penke
0

jag har/hade en hörnhylla
dvs, jag hade den i min gamla lgh,i köket
både för kokböcker o prylar
där i köket var den både effektivare o snyggare än en vanlig 
iofs var en ..öppen,men en bit ifrån osig spis.. 

nu står den i ett hörn i källarförådet ..
Hmmm..kanske ska ta upp den igen (?) :- )

penke

[Sisa]
0

# 6

Visst är det härligt att komma in här och bli påmind om vad man har i förrådet…Flört

[MargaretaA]
0

jag har ett "antikt" gammalt hörnskåp i sovrummet som den lilla godnatt-TVn står på Glad

penke
0

#Sisa

*skratt*..joo,jag får lite blinda fläckar..
slö o oinsprirerad i möbleringen

tills jag blir påmind..hörnhyllan är nog på väg upp ..
men,kanske inte i det hörn jag först funderade på ¿? Glad

penke

Anders 50
0

Har inget hörnskåp, men en massa andra skåp!  Glad

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!