God morgon 13 juni
Så förvånad jag blev när jag tittade ut och såg att solen sken, det skulle ju bli regn idag! Humöret har stigit med termometern.
Jag hoppas ni också får en lika bra dag!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Godmorgon Cristine…och alla andra!
Även jag blir förvånad, då solen sakta men säkert försöker komma fram här…Jag hoppas på en fin dag
för Er alla! 
God Morgon allihopa !
Är här inne och liksom en hund nosar runt och det verkar ju
vara ett trevligt forum (ja, ja, jag är medlem !
)
Ligger i sängen men måste gå ut till hundgården, golden skäller
på fåren i hagen bredvid och väcker väl hela bygden.
God förmiddag 
Det blåser som bara den fortfarande, men regnet har upphört och solen tittar fram.
God morgon!
Ja, jag blev lika förvånad jag när solen syntes! Sitta en liten stund på balkongen och läsa tidningen i solsken är inte direkt fel.
Vaknade annars med en känsla av nedstämdhet, vet inte varför. Hoppas det ger sig vartefter.
Kanske saknar särbon… jag är så van att ha honom här under helgerna.
Ha en bra dag allesammans!
Solen tittar fram här också men meteorologerna har glatt sagt att det ska övergå i regn.
#5 - hela min helg har varit en depparhelg - kommer bara inte igång. Kanske man får låta sig vara lite nedstämd ibland.
Jag har ätit frukost ute i solen och det var ett bra val för nu är det mulet och regnet hänger i luften.
Nu ska jag greja lite inne, ut och rensa lite och sen läsa bok… har en spännande på gång.
Ha det gott 
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

God förmiddag!
Här lyser solen och fåglarna kvittrar, blåsandet har avtagit en del och jag hoppas vädret fortsätter vara fint.
Ha en härlig dag allesammans
Gomiddag
Här har det stormat som värsta höststormen sen i fredags kväll. Börjar mojna lite men ingen sommarkänsla precis. Blir en bok i soffhörnet i em.
Ha en bra dag allihop
Zabelle

God eftermiddag!
Igår var det halv storm ute, idag kunde jag njuta av förmiddagskaffet ute. Nu är det ingen sol kvar men man är ju inte bortskämd precis… Helgen har varit fullt upp och ikväll ska det bli skönt att bara vara hemma och ta det lugnt!
Imorgon kväll är det skolavslutning - varför man nu i hela friden väljer att sluta skolan på en måndag
…
Må så gott!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
God kväll!
Här har det också stormat. Har mojnat nu men ingen sol och ingen sommar.
Har varit och hälsat på Silvers syskon idag. Dom blir sötare för varje dag. 
Ha en fortsatt skön söndag.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Godkväll…är så glad idag för jag känner mig bättre efter en vecka med huvudvärk och stelhet i musklerna. Tänk vad hemskt med huvudvärk…..
Idag har det regnat och åskat..rädd att akvariumet ska bli paj.
Nu är det sommarlov också och det är ju så skönt för alla barn.
Ha en fortsatt fin senkväll.
Kolla in hur lien vuxit fast i björken..
Jile
# 12
Det var en originell bild!!!
Krya på Dej! Kramis 
Tack, ja tänk jag blev bättre i söndags eller igår :-) så skönt. Våran reikilärares dotter skulle skicka till mig i helgen för hon ville träna. Hon ska vara duktig på någon ur reiki eller vad hon kallade den för. Jag tror att det var den som hjälpte mig. Hade haft detta i över en vecka..så tråkigt när det var mkt att göra i avslutningsveckan och allt…men men.
Ja visst var det en orginell bild…vi var ute och gick och så sa min sambo att där har de hängt en lie en gång och så har trädet vuxit över. Ser ut som en stork som sitter bakom med näbben…
Kram