Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettresor-och-kulturer
Läst 425 ggr
[Sisa]
0

Underhållning

Döden, mord och skräck är underhållning för miljoner människor. Vi läser, tittar, ryser och myser…Den perfekta spelplatsen för dom stora livsfrågorna…

Vem är jag? Varför finns jag? Vad är meningen med livet?

Gillar Du pirriga nagelbitarhistorier ?

Cristine
0

Njaee jag gillar nog mest lugna kriminalserier som Morden i Midsommer och Agatha Cristie..inga blodbad eller skräckfilmer..det tycker jag finns nog av i tidningarna.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Bergspuman
0

Jag är förtjust i deckare, läser väldigt gärna deckare av de nutida svenska författarna, Tursten, Anna Larsson, Mari Jungstedt, Camilla Läckberg, med flera. Men skräckisar är jag inte så intresserad av. Har lite svårt med livlig fantasi!

AnnL
0

Förr tyckte jag det var roligt med skräckfilmer men numera gillar jag deckare, och lite kärleksfilmer som slutar lyckligt förstås.  Glad

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

chik
0

Det där har varit perioder för mig..Nu dom senaste åren så har jag bara läst sanskildringar, o sett på Upplysningsprogram o en o annan komedi…..

Död o elände ser jag på Aktuelt o rapport….

Lena.P är jag i verkliga livet.

Anders 50
0

Är ingen vän av deckare eller skräckfilmer. Håller med Cristine…Morden i Midsommer räcker för mig när det gäller kriminalserier.

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Maria
0

Jag gillar att läsa deckare.

En och annan skräckfilm har fastnat i minnet men det är oftast de som inte är särskilt blodiga utan mer de som  har "skräcken bakom hörnet" hela tiden.

/Maria

Pialinn
0

Min väninna här i Pulheim frågade mej om vi verkligen levde, som de gör i Stieg Larssons & Henning Mankells böcker. Försökte då förklara , att det bara är fiktion.

MEN om man läser rubrikerna i Aftonbladets webb-tidning, kan man tro att det är sant.

Far ej fortare fram än din skyddsängel flyger!

Branneli
0

Jag gillar kriminalare Glad.

Fast inte de amerikanska brukar vara så blodiga Rynkar på näsan…..