God morgon 12 juni
God förmiddag får jag väl nästan säga, roligt att se dej hälsa G M Pialinn.
Jättetjusig vallmo..mina ska just till att slå ut. Vädret är som ditt.
Idag känner jag mig i kroppen som om jag skulle vara uppåt 100, har ont överallt och går krokig som en gumma. När minstingen kommer från Stockholm ska han få sej en rejäl uppvärmning..han skickade nyckeln så den kom samma dag som lägenheten skulle vara tömd och ren.Dottern äldste sonen och jag fick arbeta som slavar för att få iväg allt i tid. Ingen hjälp organisation kunde komma och hämta med så kort varsel så jag har fått ta med allt hem. Nu får inte mina fordon plats i garaget.
Jag tänker ha en härlig dag trots allt och det hoppas jag att ni alla andra också får.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Godmorgon!
Har alla sovmorgon idag ? Kanske beror det på vädret, här regnar det och visst blir man tröttare då ? När ni nu vaknar, hoppas jag ni får
En Härlig Dag!
Nu är fröken Morgonsömnig också uppe!
Har sovit ut, sovit säkert 11 timmar och det var SÅ skönt. Låg kvar ett tag och steg långsamt upp till ytan. Nu ska det käkas frukost, sedan får jag se vad jag tar mig för! Inget planerat, ska bara göra vad jag känner för.
Men misstänker att det blir lite diska, lite träning, lösa korsord och slappa ha ha!
Godmorgon,
Är på väg till att träffa gamla klasskompisar och har tagit fel på tiden så jag är lite sen…
Ha en bra dag!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Godmorgon!
Jag har sovit så gott i natt och det var segt att vakna i morse.
#0 Fin bild på vallmon 
#1 Cristine nu får de passa upp dig i dag så du får vila lite, lova det!
Ha en härlig lördag i vilans tecken!
Kram
" Var nära naturen - var när dig själv "
#5 Jag lovar Indiania!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
#6 Då blir jag 
" Var nära naturen - var när dig själv "
God middag. 
Här blåser det stormvindar och det känns riktigt kallt. Regnet har öst ner hela natten.

God middag!
#8 Samma väder här Peter så det blir inte så mycket utevistelse idag men det finns att göra inne.
Ha en härlig lördag vad ni än hittar på allesammans
Morsning!
Här blåser det halv orkan. Men inget regn.
Har varit på städfest på bruks. Det var nästan bara att sätta tvärdrag i blåsten.
Sen avsluta vi med lite hamburgare. Riktigt trevligt. Städa ovanvåningen när jag kom hem i bara farten. 
Nu blir det lugnt resten av lördagen.
# 1 Hoppas du tagit det lugnt nu Cristine. Tänk på benen. 
Ha en fortsatt fin lördag. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.