Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettdagens-hälsning
Läst 562 ggr
chik
0

God Dagens 7/6

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hallo på er!! Inte uppe??? Ja ja, vill bara säga hej på dig..O hoppas att du får en bra dag..

Lena.P är jag i verkliga livet.

Cristine
0

*He he* roligt Chik!Skrattande

God morgon på dej och alla andra, tänk så otroligt glad man blir att få kliva upp varje morgon till strålande solsken.Det är så välgörande för kropp och själ att få vara ute i trädgården och pyssla.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

nillanb
0

Godmorgon på er Glad

Nu har det vackra vädret försvunnit och ersatts av regn och gråväder.

önskar er en härlig måndag !

Pialinn
0

God morgon alla!

Jag blev otroligt glad när jag fick kliva upp och det bara var +18 på altanen idag. Igår morse var det +48.

Var alldeles för varmt igår för att må bra. Inte ens i vår lilla skog med bl.a. bokar var det svalt.

Far ej fortare fram än din skyddsängel flyger!

aggeelin
0

Godmorgon, Här laddas det upp för ruskväder idag, tror jag. Helgen har varit skön så nu tar det emot lite att fara iväg till jobbet. Och jag somär lite fotfrusen måste leta fram ett par strumpor för det ser inte varmt ut. Men fint är det utanför vårt fönster. Det är mycket blommor ute nu.l Glad

Ha en bra dag alla!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Indiania
0

Godmorgon på er!

Det var grått när jag kom upp men nu verkar solen vara på g. Glad

Önskar er alla en härlig start på veckan!

" Var nära naturen - var när dig själv "

[GunillaF]
0

God morgon alla livsnjutare!

Jag ska på kurs hela dagen och jag hoppas vi får minst en rast som är lite längre så vi får njuta av solen en stund.

Ha det bäst!

Bergspuman
0

God morgon glada LK-människor!

Jag är trött idag och har just fått månadsomgången, men det går ju över, som särbon brukar säga.

Solen skiner även idag, trots att det inte är jättevarmt. Men det är så skönt med sol. Om jag finge lägga en långtidsbeställning hos SMHI, så skulle jag vilja ha sol dagligen, regn på nätterna och 20-25 grader varmt hela tiden. Då skulle jag må verkligt bra.

Särbon var krasslig, jag har prackat på honom nässpray. Han åker ner på Sweden Rock Festival på onsdag och det är väl inte bästa stället att kurera en förkylning på…

Ha det gott allesammans idag!

[Spanaren]
0

Hej!

Jag bara njuter av livet och naturen och att bara vara … och att bara vara  Kyss /kram Spanaren

Elpida
0

Hej hej!

Här är det lite mulet idag och regn är utlovat, då ska jag passa på att lägga ut lite  snigelföda i jordgubbslandetOskyldig. I år vill jag faktiskt ha mina jordgubbar ifred från mördarsniglar!

Minstan fick magsjuka i natt så det är bara att kura ihop sig i soffan och ta igen förlorad nattsömnGlad.

#0 Härlig bild Chik!Skrattande

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Toyan
0

God eftermiddag på er ute i landet!

Lite växlande väder vad jag kan se av era inlägg, här har vi än så länge sol men svalare än igår, tror det blir regn.

Ska snart iväg och jobba men ska diska först, avskyr att ha det kvar när jag kommer hem i kväll.

Ha det gott och njut av dagen alla goa medlemmarGlad

[Sisa]
0

Hej härinne!

Här är både sol och regn idag! Värmen försvann, hoppas den hinner tillbaka innan sommaren är slut. Tiden bara rinner iväg ju…

Ha en fortsatt skön måndag!

Cristine
0

Godkväll. Här regnar det.Glad

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.