Våra grannar.
Jag känner folks om varit till Goa (indien), Tailand, Kina, runtom i europa men aldrig till sina grannländer.
Har du det?
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Underbara, vackra Norge har jag varit, åker gärna tillbaka. Synd att där är så dyrt! Danmark…tivoli i Köpenhamn är också vackert. Till Finland har jag varit på båtresa…
Norden är fantastisk!!!! 
Håller med!
Jag ska till Norge på ett symposium den 16 Juni i fem dagar
. Vi ska bo i Bergen.
Jag har rest runt i både Norge och Danmark tidigare men aldrig varit i Finland eller på Island
/Maria
dagstur till finland(åland)
på vanding i norge,mer stillsamt i danmark,tyskland o polen har jag oxå besökt
drar ut din fråga
många/flera svenskar har varit söder om södra vändkretsen(stenbockens),men inte i norrland *hihi*
norr om polcirkeln
har du det ?
penke
Jodå det har jag!
I grannländerna har jag varit flera gånger. Island har jag inte varit på, men känner kanske inte det som ett grannland rent geografiskt.
Däremot har jag inte varit norr om polcirkeln. Jag har varit i Umeå, Luleå, Hemavan som längst norrut för min del. Och i Rovaniemi i Finland.
Kiruna är det nordligaste jag varit till, på vintern. Otroligt vacker stad…men vägen dit var öde.
Jag har som mål, att någon gång få åka husbil till Nordkap. Någon som varit där ? 
Aldrig varit på Island eller Färöarna, men vill väldigt gärna dit!
Varit 2 gånger i Norge. Ett antal gånger i Finland. Flera gånger i Köpenhamn.
Skulle också villa åka till Island.Finland. Har varit i Norge o Danmark. Har varit så långt ner som gränsen till Tyskland..Det är dom ställerna som jag har varit på.Inte längre ner…
Lena.P är jag i verkliga livet.
Förutom de "sydländska" länder jag varit i så har jag semestrat i
Norge, Finland, Danmark, Island och Tyskland. Jag skulle vilja åka till Grönland också.