Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettdagens-hälsning
Läst 554 ggr
aggeelin
0

Godmorgon :;)) söndag

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu börjar det snart ljusna ute och vi har haft gäster här… riktigt trevligt har vi haft det. Nu ska vi lägga oss och försöka sova fast vi inte är trötta…

För att bli först en morgon här, måste jag alltså skriva så här tidigt -- önskar er en härlig dag - jag återkommer söndag förmiddag. Kram på er Skrattande

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Cristine
0

God morgon Agge!

Så trevligt du tycks haft det  med dina gäster och en härlig bild har du lagt in..kul att du blev först!

Det blir rätt så fint väder i dag också ser det ut som, skönt för jag har mycket att göra. Bl.a tänkte jag måla en möbel jag har ute.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

fotokrafs
0

God morgon! Ser ut att bli en härlig dag. Blir nog en utflykt, men först frukost. :)

[Sisa]
0

Godmorgon!

Sveriges Nationaldag…glöm inte att hissa flaggan Glad

Sommarväder idag också, och jag ska jobba…kanske blir det en sommarpromenad med gamlingarna då. Dom behöver ju också få njuta av det fina vädret!

Skön Söndag, till Er!  Cool

nillanb
0

Godmorgon allesammans Glad

En solig underbar morgon här. jag ska ha en härlig trädgårdsdag.

ha det skönt i solen alla

Toyan
0

God morgon på er!

Här har vi ännu en solig härlig dag, ska ta vara på den tillsammans med barn och barnbarnGlad

Ha en riktigt härlig dag allesammans!

Bergspuman
0

God morgon!

Solen lyser här så trevligt och skönt. Men jag blev rosa i hårfästet igår så idag får jag ta det lilla lugna med sol!

Ska äta frukost nu och sedan ta och dammsuga lite i lägenheten. Sedan en dusch tror jag, sedan knalla iväg och handla lite mat.

Särbon är på intågande senare. Han är lite krasslig stackarn, men trodde han skulle vara bättre idag. Vi ska se finalen i Franska öppna med Söderling.

JILE
0

Halloj kära vänner…

Idag är det en härlig dag….ja tänk vad bra att gamlingarna har dig Sisa, då blir de väl omhändertagna kan jag tro.Glad

Idag ska jag till svärmor för hon fyller år, har köpt en handgjord väderkvarn så fin….vilket handarbete. 

Ha en skön dag i solen och värmen.

Jile

[Asta]
0

Här hoppas jag på att få det sista i jorden så kan jag vara lugn sen. Kanske plantera om ett gäng pelargoner också. Det börjar bli dags tror jag.

AnnL
0

God förmiddag!

Ingen sol men +17°

Ska åka och klippa gräs till en sjuk väninna under dagen, skogen med lilleman. Packa inför morgondagens bilfärd till Lidköping. Vi ska åka till sambons son med familj några dagar.

Ska klara mig utan dator till onsdag kväll. Förvånad

Ha en härlig söndag och en fin början på veckan. Ses på onsdag igen.Glad

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

Indiania
0

Godförmiddag!

Här är vädret lika fint som det varit hela veckan.

Skall vara lite ute i solen innan det är dags att fira svägerskan som fyllt 50 år.

#9 Det är nog bara bra att vara utan datorn emellanåt…..har funderat lite på detta själv.

Vi ses på onsdag kväll då och ha det trevligt i Lidköping! Flört

Fin dag åt er alla!

" Var nära naturen - var när dig själv "

chik
0

God Efterkväll på er i stugor o boningar..

Önskar Lena….

Lena.P är jag i verkliga livet.

Anders 50
0

Godkväll härifrån också!

Sitter och rapar smörgåstårta! Att man aldrig lär sig att ta en mindre bit sista gången!!  Tungan ute

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

aggeelin
0

Godkväll på er, jaghar varit ute en sväng runt huset och just nu kändes det somrigt solvarmt från stenen, härligt… det känns som om det är dags för en lång semester… men det är det ju inte Obestämd

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

[Asta]
0

Det har varit en helt fantastisk helg! Superväder och vi har varit ute hela dagarna. Min drivbänk är klar och idag är den färdigplanterad, eller sådd. Eftersom jag kommit igång så sent så finns det dock inte något behov av luckorna jag gjort till.

Maria
0

Så fin den blevGlad

/Maria

[Asta]
0

Tack!

[GunillaF]
0

God afton!

Efter att ha suttit på hästryggen flera timmar idag är jag lagom mör…ni förstår säkert var…. Men roligt var det.Skrattande

Nu är det snart bara att gå och lägga sig så den ädla delen av kroppen slipper ta mer idag.Tungan ute

God natt med er!