Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettdagens-hälsning
Läst 509 ggr
chik
0

God Morgon 26/5.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God dagens på er alla.

Ja var det blir för väder går inte o säga.Dimma!!!

O vad jag skall göra vet jag inte heller..Dagen ligger framför mig..Bara o göra den till något roligt..

Ha de bra där ute…..

Lena..

Lena.P är jag i verkliga livet.

Cristine
0

God morgon Lena och alla på LK!

Tänk att jag lyckats vinna över kirskålen i rabatterna jag gjort, men jobbigt var det. Nu är det knopp på syrenbuskarna det ska bli spännande då jag köpt olika sorter.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Bergspuman
0

Hoppsan, godmorgon Chik, har du bläddrat upp fel blad i almanackan som är i juni redan? Glad

Jag sitter här och har noll lust att göra mig i ordning och gå till jobbet. Blä vad det känns motbjudande, tänk om man fick ligga kvar i sängen och sova.

Men jag ska skärpa mig nu…

Ha en braig dag ni övriga som trillar in vart efter!

nillanb
0

Godmorgon på er Glad

Solen lyser så fint här, bäst att ta till vara på dagen för till eftermiddagen väntas regn.

ha en riktigt fin dag

[Spanaren]
0

Hej!

Igår var det Junidagen och idag Julidagen och i morgon Augustidagen enligt Bondepraktikan.

Grått och dom lovar regn hela dagen men då i mogon så … enligt det så kommer augusti bli bäst för oss i norr.

Stämmer eller stämmer inte Flört

/kram Spanaren

chik
0

Cristine Bergspuman Nillan god morgon.

Bergspumman Tack..Är jag snörig???Skulle ju kunnat varit politiker, lika förvirrad i huvudet..

Tack……

Lena.P är jag i verkliga livet.

[GunillaF]
0

God morgon på er!

Regntunga moln hos mig idag. Nu vill jag se solen igen.

Dagen erbjuder arbete, som vanligt.

Ta vara på er!Glad

[peter54]
0

God Morgon Glad

Här är det strålande sol och klarblå himmel, men lite svalt, 8 grader.

aggeelin
0

#7 Här har vi varmt,hela 10 grader Glad

Godmorgon förresten Skrattande, jag hoppas slippa regnet idag.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Elpida
0

God morgon!

Här tittar solen fram idag, skönt för igår var riktigt gråväder med kyla och blåst - brrr.

Hoppas ni får en bra dag, vad ni än tar för er!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

[Sisa]
0

Godmorgon alla!

Sol idag också, lika bra att passa på att vara ute och göra klart i trädgården…annars inget planerat…skönt att ta dagen som den kommer bara.

Ha en bra onsdag!

AnnL
0

Godmorgon!

Solen försöker titta fram. Kan behövas för det är bara 12°

Ska pyssla med lite av varje här hemma idag.

Ikväll ska jag på brukshundsklubben med Silver.

Ha en bra dag.

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

[Asta]
0

Här har vi också mulet. Växterna är efter och jag börjar bli trött på att vi aldrig får någon värme, men än någon enstaka dag. Äppelträden vågar knappt slå ut. Jag fattar inte hur länge de kan hålla in de där blommorna. Syrenerna är absolut inte på gång att spricka. I år blir det en lång period mellan hägg och syren i vart fall hos oss.

Själv är jag trött. Det börjar bli för mycket kriser omkring mig just nu. Inte en dag utan kriser på jobbet. Min bästa väninnas man dör, syrran får gikt och stora besvär med benen och i förrgår åkte mamma in på sjukjuset.

Rätt vad det är så blir det bara för mycket…

Indiania
0

Hej på er!

Här är det soligt igen och så sover jag så länge…..men dagen är ju lång.

#12 Vad jobbigt du har det tänk vad ofta det är så att allt kommer på en gång….Jag skickar stärkande och varma kramar till dig, hoppas det går bra med din mamma. Kyss

" Var nära naturen - var när dig själv "

[MargaretaA]
0

God mitt på dagen

Här har solen kommit tillbaka efter en tisdag med ösregn. Det är absolut roligare med skogspromenad när man slipper bli genomblöt. Det fanns inga regnkläder till vettiga priser så jag köpte en "engångs" regncape i stället, men den var värdelös - jag blir nog tvungen att åka till stan om jag ska hitta något vettigt. men det får bli en annan dag.

ha en skön onsdag alla! Glad

Elpida
0

#12 Usch då Asta, de där olyckorna kommer ju som bekant sällan ensamma. Vi håller tummarna för att det går åt rätt håll nu då!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Bergspuman
0

#12 Vad jobbigt när det är så många nära och kära som det krisar med. Hoppas din mamma snart kryar på dig, och din syster också!

[Asta]
0

Tack - skönt att veta att någon tänker på en.

[peter54]
0

God Afton Glad

Vilken kväll, fantastiskt soligt och ljusblå himmel utan en molntuss och storspoven drillar över gärdena.

Jag kunde sitta på utetrappan mot väster och bara glo - om det inte vore för alla förb…ade myggor som dras till en inom sekunder från att jag satt mig.

Vildpionen blommar

[peter54]
0

… och häggen förstås