Otäckt!
Att en läkare som skadar får arbeta.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Jag hörde det där på bilradion igår. Jag höll på att köra av vägen!
I Sverige är vi tydligen inte så nogräknade av oss!!!
Sverge är fantastigt..Här får alla vara som dom vill!!!!!!!
Tycker att om man jobbar med levande så skall det inte gå an o göra fel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Det sägs att vi skall ha Nolltolerans i Trafiken!!! Hur skall det gå till?? När sjukvården har så mycket felbehandlingar. Är det inte bättre o lägga pengarna på att Nolltolerans i felbehandlingar??
Eller är det bara jag som tänker fel ???
Sen så var det ett program på tv för ett tagsedan om läkare som jobbar o inte har det i sig som behövs för att det skall fungera…Sen så var det en läkare som hade köpt sin legetamation..Hemska tanke..
I sverge är det svårt o stänga av en läkare.
Så för att uppsöka ett Sjukhus. Bör man vara så frisk, så att man kan ifrågasätta vad läkaren gör..Hemska tanke..
Lena som har tänkt fel igen….
"stav fel!!! Du kan inte läsa.
Lena.P är jag i verkliga livet.
Chik - Lena!! Du tänker så rätt så!!!
Jag håller också med dej Lena. Jag hoppas denna läkare åker över till Danmark där hon är välkommen, hur de nu tänker där..inte på folket iaf. Jag tycker så synd om de som fått men för livet på grund av henne. Skulle jag behöva åka in på sjukhus lär jag nog informera mej noggrant först.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Helt rätt chik! Jag är sån att jag frågar och ifrågasätter, anser att det är min rätt att få svar på det jag frågar om och även att säga nej till behandling.
Det är värre om man av ngn anledning inte är i den konditionen att man kan tala för sig, för sjuk eller dement tex, vill jag inte tänka på.
Det är väl i och för sig bara att lägga den här läkarens namn på minnet och skulle man någonsin komma i den sitsen att hon är behandlande läkare, genast avsäga sig alla behandlingar som hon kan komma att utföra!
Hela saken borde falla på sin egen orimlighet. Alltså, vilken patient lägger sig under hennes kniv efter alla såna rapporter?
Pressen är ju fantastisk på att överdriva, men med tanke på vad de norska hälsovårdsmyndigheterna säger om 13 miljoner i utbetalade ersättningar till felbehandlade, kan man ju knappast se någon förmildrande omständighet.
.."hysch" .inte såg emot tant doktorn !!
i synnerhet med en läkarbrist som råder på vissa håll ..
kommer ni ihåg för några år sedan ?
en FALSK läkare som arbetade i flera år innan avslöjande..
(värmland/västsverige?)
för att lugna en skakad allmänhet tog sig en kommittet på sig att granska alla patienter diagnoser o oprationer
då visade det sig att just den "kvackaren" hade lägre felprocent med kniven o nöjdare patienter..!
hm
..mycket vore bättre om mäniskor vågade vara mindre aukoritettroende.
penke