Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 270 ggr
Cristine
0

Viljestyrka.

Styrka kommer inte från fysisk kapacitet, det kommer från en indomabel  vilja.

Det kan man tydligt se när man är i sådana situationer där man går över gränsen.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

spikes
0

Det har du rätt i,detta har hänt mig otaliga ggr i mitt liv.

aggeelin
0

Ja… jag ska berätta något egendomligt… Jag var på "må bättre" mässa. Där gjorde jag någon slags scanning av antioxidanter (ja det får man ju tro som man vill på) jag tror att det delvis går på den information som jag gav om matvanor mm, och det visade sig att jag har hög antioxidantnivå och inte behöver äta något tillskott.

Det som var lustigt är att hon som gjorde testet var en kvinna från kina, som jag tror att jag hört talas om. Hon såg i mina ögon och sa "du är stark", så såg hon på mitt öra och sa "du har ont i ryggen, och pekade just på det ställe där jag hade ont (leden mellan "svansben och tarmben).

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Hoppfull
0

Viljestyrkan är väl det som skiljer alla som vägrar fastna i martyrskap, dåligt mående, sorg, skuld, skam osv osv mot de som gör det?

Det är väl viljestyrkan som får människor att orka resa sig och göra nya val, lära om sig, bryta mönster osv.?

Fast det kanske krävs lika mycket viljestyrka för att gå runt och vara missnöjd ett helt liv med Obestämd Glad

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.