Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 496 ggr
Maria
0

Mopedpremiär

Idag åkte jag en premiärtur på min moped som stått under tak hela vintern. Han startade på första "kicken" och det var sååå roligt.Glad

/Maria

[GunillaF]
0

Jisses… Jag har inte åkt moped sedan jag var 14 och 10 månader. Det var liksom inge kul sedan jag fyllt 15. Tungan uteFlört

Men du har en bra moppe om den startar så snabbt efter vinteruppehållet.

Maria
0

Ja, han är gammal och ful och inhandlad på Blocket men han går som en klockaGlad

/Maria

Cristine
0

Det är klart att det är kul att åka moppe…. och motorcyckel.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Hoppfull
0

En moppe kanske vore nå't för mig och min skröpliga kropp… är det mer miljövänligt än bil?

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Maria
0

Har ingen aning men det känns som det borde vara det med tanke på att den drar så lite bensin.

/Maria

AnnL
0

Jag har också moppe som jag tar fram och kör på sommaren. Har inte plockat fram min än men det är snart dax.

Är riktigt skönt även om det går sakta. Även om jag kör lite trimmat. Tyst Njuter av naturen när det är vackert väder. Flört

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

chik
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Grattis till era velopetrar..Så bra att slippa gå själv..

En liten bild..På ?????

Lena.P är jag i verkliga livet.

spikes
0

Haha jag fick aldrig lära mig köra moppe ordentligt,brorsan hade en sån där kompakt,och han satt då nedanför mig när jag skulle köra,jag svängde liite för tidigt och slängde mig av, varpå han och moppen landade i en hundtoalett,som dom på den tiden satte upp på området,sen var det kört,fast man kanske ska sno grabbens moppe och provköra nu hahaha