Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 793 ggr
Cristine
0

Foton.

Jag har flera hundra som ligger i kartonger.

Jag borde göra något åt det men det tar en himmla tid att klistra in dem i Album och lika jobbigt är det att skanna dem.

Har du ordnig och reda?

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[Sisa]
0

Jag städade bland mina foton i vintras. Slängde kort jag inte vill ha, och gjorde nya album. Gjorde varsitt album till ungarna, som handlar om hela deras liv…blev jättebra och det känns skönt att det är gjort.

Däremot är jag usel att lägga in foton på datorn…men kanske snart…Flört

aggeelin
0

Sambon är bra på det, han håller just nu på och fixar med det. Jag har inte gjort det på länge. Men det är roligt att ha. Jag tittade på gamla kort igår

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

AnnL
0

Här är en till som har en hel kartong med kort i sen salig röra. Förvånad Var gång jag tar fram lådan och tittar i den och ser vilket jobb jag har framför mig stänger jag locket snabbt.

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

Anders 50
0

Jag har också en massa foton liggandes osorterade. Men det är ju inte det första man ägnar sig åt när man får tid över.

Men nu är det ju digitalt som gäller, och de åker in i datorn med en gång, och där har jag bättre ordning.

Givetvis så kopierar jag över dem till en extern hårddisk ifall denna skulle havrera. Egentligen skulle man bränna ner dem på en skiva också för att vara riktigt säker.

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

signemo
0

Vi är inte ordentliga någon av oss. Vi borde fixa våra foton.

Utöver egna sitter jag med gamla foton och tänker att varför satte de inte namnen på baksidanSkrattande

Var rädda om varandra

Cristine
0

Jag har också massor med foton där jag inte vet vilka de är.

Conquest
0

moi åsi!

Cristine
0

Då är det nog bara att kasta dem!Flört

penke
0

i kartonger åtminstonde ..*dutti* du är
oki,jag har några album,snyggt inklistrade
tyvärr bara något  ordentligt..njää,egentligen var det lika kul att klistra in fotona ..spontant,skriva namn på alla + komentarer om vad vi gjorde just då .. *ler*

några är bara i samma album,så jag har en liten orientering om var hur o när
plus en stor tygpåse med blandade
utan namn..för inte kan jag glömma …hon den där var jag nu träffade henne någonstans.. :- /

lite bättre har jag varit nu när jag börjar få ordning på hur jag ska spara digitala,döper om så många jag kan från sifferkoden till ett namn,det ä'r några namn från förra året jag är en aning osäker på;
men de ska jag väl får ordning på :- )

men,nyligen började mina föräldrar rota i sina fotolådor
de kollar igenom o vill bli av med..Skrikandes

penke

Maria
0

Jag har en bananlåda full. Som tur är så har jag skrivit månad och årtal på varje fotopaket.

Jag köpte en scanner förra året och har väl scannat en tredjedel men det var nyhetens behag så att sägaFlört så jag får väl ta itu med resten snart. Jag har sparat alla foton på en särskild hårddisk i alla fall.

Alla våra resor däremot sitter ordnat i pärmarGlad

/Maria

Cristine
0

Något jag inte tänkt på är att skriva på mina egna foton, det måste jag ta itu med.Obestämd