God Morgon 9/5
Godmorgon alla! Halloy Chik..du är alltid uppe med tuppen, vad gör ni två så här på en söndagsmorgon? Jag klev upp för en halvtimme sedan och sitter nu med mitt kaffe efter att ha matat en hungrig katt som springer efter me och skriker moa moa tills skålen blir fylld. Ha en bra söndag.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Godmorgon på er 
I morse vaknade jag tidigt och steg upp redan kl 5 . Jag har fått en morgon i min egen takt, det är skönt att få några morgon timmar i tystnad när familjen sover. Jag har yogat lite försiktigt och det känns skönt.
Jag önskar er en ljuvlig söndag !
Godmorgon!
Yttreligare en regnig dag.
Ska bara vara inne och ta det lugnt det mesta av dagen. Ta en tur till skogen i eftermiddag. 
Ha en skön söndag.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Godmorgon, jag har ännu inte kommit igång med något utan sitter än så länge här med frukosten. Det blev bl a en god tunnbrödssmörgås med skinka, ost och ruccola, å så kaffe förstås. Fast det var inte riktigt sant, för jag har faktiskt hunnit sätta på en maskin tvätt, som jag samlade ihop igår. Jag är exptert på att smutsa ner mina byxor när jag är ute trädgården och nu måste de bli rena innan smutsen fastnar permanent.
Här är det kallt och inte särkilt inbjudande ute men jag ska ut i trädgården en stund på förmiddagen.
Sen blir det yoga på em, det är alltid skönt.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Tjillevippen på er 
Tidiga kvällar och tidiga morgnar … är skönt 
Ha det bra alla/ kram Spanaren
Godkväll
Vad denna helgen gick fort… Men så är det när man har kul.
Hoppas ni har en skön söndagskväll
Zabelle