Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 496 ggr
Cristine
0

Bidrag.

Förr gav jag bidrag till många olika organisationer och det blev väldigt dyrt till slut  så jag är tacksam att P.K.miljonären finns där man ger till ännu fler men lägger ut mindre.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

aggeelin
0

Vi har ett fadderbarn och stödjer kvinnor i utvecklingsländer, det känna ok och får räcka. Tidigare har jag stöttat WWF vilket också är bra, men det går inte att göra allt…

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

chik
0

Här kommer jag.Som ger bara till mig o de mina.O det tycker jag käns bra……

Lena.P är jag i verkliga livet.

aggeelin
0

#2 det är väl jättebra Glad

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

[Asta]
0

Vi pratar ofta om att starta något där vi med automatik skänker en summa per månad, men som med så mycket annat blir det inte av. Och vi skäms varje gång vi kommer att tänka på att det inte blivit av.

Nu bara MÅSTE det bli av!

Tack för påminnelsen.

Indiania
0

Vi har ett fadderbarn och jag är medlem i greenpeace. Glad

" Var nära naturen - var när dig själv "

Cristine
0

#5 Jag har också ett fadderbarn i Sydamerika fast inte genom någon organisation. Jag var med när hans pappa bar honom, svårt sjuk, genom djungeln till en shaman. Glad

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[peter54]
0

Vi har också ett fadderbarn, men i Uganda. En flicka som nu är 10 år.

Det är ganska kul att få brev från hennes familj. De brukar ställa ganska roliga (för oss) frågor, exempelvis om vi odlar mycket bomull och majs här.

När de fått bidraget brukar flickan köpa en ny klänning, skor och en get. Jag antar att de äter upp getterna, för annars skulle de ha ganska många vid det här laget.

[Sisa]
0

Jag hör till dom som skänkte pengar hit och dit tidigare…Nu skänker jag bara till Mun- och fotmålarna…Glad Skulle man skänka till alla som ringer och frågar…skulle man vara fattig!

Maria
0

Jag har haft 3 fadderbarn genom åren men numera så har jag avgränsat mina bidrag endast till djur.

/Maria

[Sisa]
0

Glömde bort…jag är också med i Djurens Vänner…såklart!  Kyss

[peter54]
0

Jag är med i Svenska Naturskyddsföreningen och Svenska Jägarförbundet och har varit det sedan slutet av 70-talet, men jag är inte med i några andra djurväns- eller djurrättsorganisationer.

Generellt gillar jag inte deras agenda, de går till överdrift för ofta tycker jag. Det måste finnas sunt förnuft med i målsättningarna, men i flera djurrättsorganisationer tycker jag att förnuftet bytts mot fanatism.

De liknar lite politiska partier, där man gör till regel att gå så långt ifrån sunt förnuft som möjligt både nu och då.

penke
0

jag bidrar till nykterhetslotter istället :- )
..det är ok,att bidra o berätta hur de ska leva på andra sidan jorden
men,lite som chik är inne på
det är väl här,jag ska börja
se min nästa(granne)

jag är med o sponsar en idrottsförening nu
och även..
tidigare mer direkt,..fysiskt (ideellt) bidragit
men,i andra sammanhang ..

!! *ler*..det gör jag ju nu oxå,ideellt arbete :- )

om det ska handla om pengabidrag..brukar Frälsis få ..

annars tycker jag hellre om
att dela en lunch med en "hungrig" eller med mycket månad kvar
i slutet av lönen
än betalar ..någonannan,(för att slippa)att sköta om det
(oki,det var vanligare förr)

penke