Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettresor-och-kulturer
Läst 515 ggr
[Sisa]
0

Månaden maj

…brukar ge många anledningar att fira något! Många gifter sej, en del tar studenten…och andra fyller år.

Firar Du något ?

aggeelin
0

Jag fyller år Skrattande, mina föräldrar fyllde också år i maj,, det är en härligt vacker månad, allt blir vackert grönt, det är något att fira.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Maria
0

Det enda jag firar är att det är en underbar månad i sigFlört

/Maria

zabelle
0

Vi firar 2 årig bröllopsdag i denna härliga månad. Flera i familjen fyller år i Maj också.

Zabelle   

Bergspuman
0

Några födelsedagar, annars ingenting! Jag tycker att hela månaden maj är underbar, full av små blommande knoppande mirakel, så bara det gör mig glad.

AnnL
0

Också några födelsedagar annars inget speciellt mer än att njuta av denna fina vårmånad. Glad

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

chik
0

Maj är en så fin Månad.Nu börjar det hända mycket i naturren…

Gillar Maj….

Lena.P är jag i verkliga livet.

lodjuret
0

Jag firar min kanins födelsedag i Maj och sen ska jag få ett kusinbarn.Glad

[Sisa]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Sista söndagen i maj, firar vi Morsdag…

Mirjami-78
0

Ja denna månad…Den 25 maj har min pappa varit på andra sidan i tre årGråter och sedan så fyller min mamma och min bror år nu under maj månad.

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

Hoppfull
0

Vi har oxå flera födelsedagar i maj, men i övrigt är maj mest en njutmånad tycker jag. Naturen och människorna vaknar till liv och det börjar röra sig här och där Glad

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

[peter54]
0

Nä jag firar inget direkt, men jag tycker att maj är årets bästa månad tätt följd av september.

Lagom varmt och inga stickande flygfän Glad

Det blev ingen grön första maj här hos oss i år, men i Uppsala sprack björkarna ut i lördags. Här har de en bit kvar än, kanske imorgon om det blir varmt.

aggeelin
0

#8 morsdag har mina barn aldrig firat… kanske påverkade av sin pappa… lite tråkigt.

min mamma finns inte mer och det känns konstigt nu när det gått något år…

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

[GunillaF]
0

Konfirmation av mitt äldsta barnbarn i mitten av Maj och morsdag ska firas.

[peter54]
0

#11 Ja Mors Dag förstås, men jag visste inte att den dagen var i maj, lika lite som jag vet i vilken månad fars dag är.

Jag brukar ge barnen varsin hundralapp att spendera på sin mor Glad

[Eleya]
0

Jag firar våren och sommaren ankomst, maj är min absoluta favoritmånad..också den lugnaste, för juni, juli och augusti är smockfull med födelsedagar, dyra historier vet ni!!