Godmorgon 29 April
Godmorgon alla morgonpigga från ett Göteborg där det förmodligen har regnat inatt men är uppehåll nu
/Maria
Godmorgon på er 
Även i Borås är det grått och regn….
Trött och med huvudvärk vaknade jag i morse, nu är allergin riktigt tröttsam
Mmm Chik nu har det satt fart i naturen rosor och klematis visar att det börjar hända grejjer pionerna har börjat komma upp 
Ha en riktigt skön dag alla !
God morgon.
Nu, efter att ha healat ett helt gäng, känner jag mig pigg och redo att ta itu med dagen!
Ha det gptt!
God morgon!
Även här småregnar det och är grått.
Efter att varit iväg nu tre dagar på rad blir det en lugn torsdag med lite städning och agillityträning ikväll. 
# 2 Krya på dig nillanb.
Ha en bra dag.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
God morgon på er alla!
Krya på dej Nillan, det är tråkigt för er allergiker nu på våren, då är det meningen att man ska njuta och inte lida.
Schysst av dej Gunilla.
Här ser det ut att ha regnat lite under natten.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Godmorgon, och även här har det regnat. Kallt ute, vårjackan som kom fram i förrgår får hänga hemma idag.
Ja så tråkigt att vara allgergiker - det som för andra är härligt är besvärligt
.
Ha det gott alla!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Morrn morron
Regn över större delen av Sverige ser jag, men det luktar iaf ljuvligt ute =)
Ha en bra dag vad ni nu än ska ta er för!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Godmorgon
Full rulle på jobbet redan från start, känns som det blir en snabb bra dag.
Jag lider med alla er som är allergiska, har en "snörvelpelle" hemma som mår bedrövligt av all pollen. Verkar inte som om varken nässpray eller allergitabletterna fungerar.
Ha en bra dag allihop
Zabelle
tack för omsorgen allesammans…
Godmorgon alla!
I går regnade det här och det luktade så där gott sommarregn, i dag är solen tillbaka,
I går när jag besökte min sjuka farbror hade jag med en inramad bild som jag fotat ur min poesibok. Det var en karikatyr han gjorde på mig när jag var 9 år.
Han blev såå glad tittade på bilden mest hela tiden med ett leènde på läpparna ( han kan inte prata efter stroken han hade för 16 månader sedan ). Underbart att se denna glädje hos honom.
Ha det gott i dag! Kram
" Var nära naturen - var när dig själv "
# 11
Så fint Indiana…tänk vad lite kan betyda så mycket…önskar flera gjorde som Du…
Kram 
God morgon
här regnar det också, men det struntar vi i. Gubben har tagit ledigt från jobbet torsdag-fredag så nu packar vi bilen och ger oss iväg ut till skärgården.
ha en bra dag alla!
ses i kväll 
Godmorgon, och det är mulet här med likt många andra delar av landet. Inget regn dock f n, men det måste ha regnat rätt kraftigt under natten / tidiga morgnonen. Det är milt och fuktigt i luften. Egentligen min favoritväderlek, den är snällast mot hår och hy! 
Imorgon är det Valborg som sagt, och eftersom jag bor i karnevals- och studentstaden Uppsala kan ni lista ut hur det blir där då.
Är tacksam över att kunna gömma mig på jobbet!
Möjligen går jag på Flustret med särbon och en väninna på kvällningen.
Idag hoppas jag dagen går fort, är vidrigt trött ledsen och utsjasad. Allt jobbande och alla ryggproblem sista tiden tar nu ut sin rätt och jag säger nej till jobbmöten på löpande band.
Ska nog lägga in några semesterdagar under maj månad.
Ha det gott alla idag!

#14f Puman, en bamsekram från mig och sänder lite ljsus i vardagen till dig! =)
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Hej!
Min morgon var underbar på den sista skaren plus sol och fågelkvitter.
Sedan så blev jag så här, glad
när Anders har röstat på min bild i tävlingen.
Om ni tittar på tävlingsbilden så kan ni gärna förstora upp bilden och läsa texten om vittvätten *fniss*.
/kram Spanaren
Ps Ha det alla 
# 11 Sån omtanke gör mig varm ända in i hjärteroten. 
Zabelle
#15 Åh tack så mycket Elpida, vad gulligt av dig!
Sänder dig strålande solsken tillbaks!
Kram kram

halloj
har just spenderat en stund i kvällsolen på verandan. Det känns som att ordningen är återställd - nu är allt som det ska vara igen