Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etiketttävlingar-lek-och-spel
Läst 876 ggr
[Sisa]
0

På skoj!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Känner vi varandra ?

Beskriv personen i inlägget ovanför.

Hurdan du tror han eller hon är…

Cristine
0

Hon är en varm och go person som månar om andra och glömmer bort sig själv, när hon ser lyckan i andras ögon är hon lycklig själv.

Hon älskar sin familj, sitt hem, och djur. Reser gärna. Favoriten Venedig! Älskar också vackra saker och har många sådana i sitt hem men skulle haft många fler om fickan varit större. Ingen lathet här inte.. städat och fint ska det vara för vänner och släkt dyker upp ganska ofta. Hon skulle också vilja gå ut och dansa oftare och kommer Christer Sjögren till stan så missar hon naturligtvis inte honom.

Hon kan inte med orättvisor och är det mot djur så kan hon bli riktigt arg.

Sisa skulle aldrig slänga en krukväxt om den inte var stendöd.

Eller hur Sisa?

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

chik
0

En DamFörvånadSom inte kan säga nej..O har varit med om mycket roligt o även sorgligt i bland saknar sin rörlig hett.Men bara några ögonblick…Tycker om allt levande o har alltid ett snällt ord över…

Lena.P är jag i verkliga livet.

AnnL
0

En go tjej med mycket humor. Som är bestämd och rättvis och har ett gott hjärta. Tycker inte om falska människor. Är man ärlig mot henne har man en vän för livet. Flört

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

chik
0

AnnL.Tack.Det var Gulligt sagt..

Kan ingen nu ta o Skriva Om AnnL..

Lena.P är jag i verkliga livet.

Indiania
0

#3 En sympatisk och varm tjej som tycker om djur och individer.

Tror du är ärligheten själv och vill andra väl Glad

" Var nära naturen - var när dig själv "

Cristine
0

Tack Chik!Glad

zabelle
0

#5 Indiania är en omtänksam person som är mån om andra. Ärlig och rak och vill gärna bli bemött på samma sätt. Du tycker om änglar och ett av dina intressen är healing.

Zabelle   

Indiania
0

#7 Tack Zabelle, du gör mig glad! Glad

" Var nära naturen - var när dig själv "

AnnL
0

#5 Tack Indiania. Skrattande

AnnL
0

# 7 En snäll och omtänksam person som älskar djur och natur, och som värnar om sina nära o kära. Är rak och ärlig. En hel go tjej som jag har fått förmånen att bli nära vän med. Kyss

[Sisa]
0

# 1

Cristine…visste inte att du kände mej sååå väl…allt stämmer som handen i handsken…kul…

Vet inte om jag känner Cristine lika bra…omtänksam, erfaren och rest mycket…upplevt många fina platser…bor tillsammans med sin dotter och har en son i Spanien ? Älskar att vara ute och påta i sin trädgård, pysslar mycket med blommor och tar gärna en tur på sin fyrhjuling…Gillar människor… och ett av hennes största intressen är att sitta vid datorn, och förgylla dagarna för oss här på Fokus

Är medial och spännande, något hon utvecklar mer och mer för varje dag…bjuder på sej själv och är inte rädd för att säga vad hon tycker…njuter av livet, tror jag…

Stämmer detta, Cris ?

zabelle
0

#10 Tack Ann, Jag är också väldigt glad över att ha lärt känna dig och fått en vän för livet.

Zabelle   

[Sisa]
0

Zabelle…en varm och gò tjej som älskar sin hund och sina katter. Har träffat mannen i sitt liv och älskar honom verkligen…lika mycket som han älskar henne. Gillar sitt jobb och vill gärna ha nya utmaningar…klarar dom galant.

Promenader efter stranden gillar hon…och hon är fascinerad av naturen. Ett riktigt naturbarn. Har många vänner och hon bryr sej om sina vänner…blir man vän med Zabelle har man en vän för alltid…

Sådan tror jag att Du är, Zabelle…rätta mej om jag har fel! Jag är glad, att vara Din vän…

Kramisar  Kyss

zabelle
0

#13 Så gulligt skrivet Sisa, Tack för dina snälla rader!!!

Sisa - Du älskar sitt jobb och är säkert väldigt omtyckt på din arbetsplats. Du är mån om din familj och har ofta vänner på besök. Har förmågan att lyssna på andra och visar ett stort intresse för dina medmänniskor. Du får folk att känna sig värdefulla.

Du tycker om hav och natur och är en stor djurvän men tyvärr allergisk. Tror att du skulle haft flera djur själv om du kunnat. 

En ärlig och rak tjej som njuter av livet och vill alla väl.

Hoppas att något av detta stämmer Sisa?

Jag är tacksam över din vänskap!

Zabelle   

aggeelin
0

Jag har nog inte alls lika mycket koll…

Zabelle, har hund och är ofta ute på promenader och det tycker du om. Jag tror att du har en hel del saker för dig, rör dig lite hit och dit… ärlig och snabb… ja det var inte mycket, är det något som stämmer?

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Cristine
0

Det stämmer sååå bra så Sisa du kan mej utantill.Skrattande

[Sisa]
0

# 14

Tack Zabelle…stämmer bra,

skönt att ni bara känner mina positiva sidor…Flört

[GunillaF]
0

#15 Aggeelin älskar katter och trädgård. Hon jobbar på universitet.

aggeelin
0

#18, det stämmer bra alltihop, just nu är det dags för årets projekt i trädgården, det var för kallt i helgen så det blev inte så mycket gjort.

[Sisa]
0

aggelin…vet jag inte så mycket om…men tror hon är en tjej som gillar att ha folk omkring sej…och hon vill att livet ska vara fullt av färger…Glad

aggeelin
0

#20 ja visst, jag tycker om att vara ute bland mycket folk, och gillar färger!!! Hur kunde du veta det? Älskar färg, grönt i naturen är fantastiskt men inte som inredning och kläder…

[peter54]
0

#0 Oj vilken fråga. Jag har nog oerhört dålig koll på alla människor som vistas här, men jag fattar förstås att bara genom att finnas här så har man kvalificerat sig som en trevlig och omtänksam person.

Glad

[Sisa]
0

Peter...en kille med många intressen och ett stort tålamod. Vet och kan mycket om både djur och natur. Vistas ofta i naturen, gärna på sin fyrhjuling då han söker ormar, fåglar och andra djur…

En familjefar med stort hjärta…han månar mycket om sin fru och sina barn. Bor i ett hus, som han älskar…och delar alla sysslor i hemmet med sin fru. Ger aldrig upp, utan kämpar tappert mot alla motgångar…Gillar också att fotografera, och visar gärna sina fina bilder för oss här på Fokus…Glad

Är också en duktig problemlösare…

och samlar på miniatyrer av gamla bilar.

Cristine
0

Instämmer!Skrattande

Han pysslar också mycket i sin fina trädgård och älskar blommor och till allt detta har han tid fast han är borta varannan dag.

Han är  fantastisk på att göra koger , pilar och yxfodral som han utsmyckar väldigt vackert,han är också den bäste på att kasta yxa och kan jaga med blåsrör,och inte bara det han är väldigt duktig på att teckna också.

Anders 50
0

#24 Ett ord om dig tror jag räcker: Krutgumma! Flört

Hoppas du inte tar illa upp?

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

[Sisa]
0

Anders…vad vet vi om Anders ?  Verkar vara en kille med massor av humor, gillar att vara i skogen och har träffat sin sambo på nätet. Har en stor hund, som han kallar för Vargen! Genomgått en stor operation och har ett konstgjort hjärta…60 år ung och trivs med livet på landet. Är väldigt mån om sin äggkokare…Flört

[peter54]
0

#23 Otroligt vad du samlar på dig info, nästan så att det känns som om jag vet mindre än så om mig själv SkämsSkrattande

Cristine
0

# Tack Anders!Skrattande

Jag kan bara instämma ännu en gång.

Han älskar också sin välvårdade trädgård och vackra hus och i år ska det minnsan bli pärer.Han har andligt sällskap som han trivs med förutom sambon och på weekenden tar han sig gärna några öl av speciellt märke.Han njuter på sitt jobb där han kan se älgar och andra vilda djur och han njuter av livet som han fått förlängt.

Anders 50
0

#26-#28

Värst vad ni känner till mycket om mig!  Skrattande

[GunillaF]
0

…. men det var ingen som kände till något om mig och jag som fått på "tafsen" för att jag utelämnat så mycket info om mig själv…

Vad bra! Tungan uteFlörtSkrattande

zabelle
0

Gunilla - Lite känner jag till om dig, jag vet att du vinterbadat! Du engagerar dig gärna i sånt som intresserar dig, men har lärt dig säga nej till saker du inte mår bra av. Du är intresserad av healing och är medial och du har hjärtat på rätta stället!

Du har en fin trädgård och odlar gärna både växter och "ätbart".

Hunden Ester och en katt är dina sambosar. Ester är med dig på jobbet på förmiddagarna.

Jag tror att du är väldigt aktiv, kreativ och kulturellt intresserad.

Gissar att du har en stor vänkrets som du är väldigt mån om.

Hoppas att något stämmer. Glad

Zabelle   

[GunillaF]
0

#31 Zabelle….  Förvånad

Har du facit?  Du kom ihåg mycket!!! Imponerad!Skrattande

[Sisa]
0

# 31

Håller med…

Gunilla är en omtänksam människa, betydde mycket för mej då jag började skriva på Fokus…en sann djurvän och bra på att sända healing. Hon har en jättefin hemsida och turkos är hennes älsklingsfärg. Tittar gärna på " Det okända "…och hon vill att vi alla ska titta.

Gör jätteintressanta trådar och har varit Medarbetare här på LK…Kyss

[GunillaF]
0

Peter är en mycket duktig slöjdare. Har varit utomlands och jagat. Han jobbar med översättningar (? Tyst) ! Hans fru är läkare.

Han får dialys flera gånger/vecka. Han har många (!) ormar i sitt hem. Duktig fotograf.

890-3 har en fru från Jämtland.Glad

Han är jägare och han arbetar i sin skogsmaskin om dagarna.

Han tycker om att påta i trädgården.

Anders 50
0

#34  Fru är väl att ta i….men annars stämmer det.

Du är en kvinna som jag inte vet allt om…men jag skulle inte ha nåt emot att ha dig till granne och vän!  Glad