Godmorgon 20 april
Godmorgon!
Här sitter jag med en kopp kaffe, hoppas på en bra dag och ska snart åka till jobbet…
Vad gör Ni idag ?
God dagens Sisa.
Jag sitter här med.Phuuu.
Ha det bra på Jobbet.
Vad jag skall göra..Handla.Skulle gjort det i går.Men jag blev så trött.
Så det är mina planer för dagen.
Önskar er alla en fin dag.
Solen skiner men det skall tydligen inte vara hela dagen.Utan vi skall få Regn med inslag av Snö..
Lena
Lena.P är jag i verkliga livet.
God morgon! Vad ska jag göra? Jo först och främst ge katterna mat, de sitter vid mina fötter och väntar sedan ska jag naturligtvis ha mitt kaffe sen tar jag dagen som den kommer. Ha det så bra!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
God morgon!
Jag vaknade halv sju, av mig själv, vilket inte har hänt sedan före tidsomställningen någon gång. Nu är jag alltså i fas igen, det tog nästan 1 månad, ha ha!
Ska iväg till naprapaten nu på morgonen. Det behövs, för skada nr 1 (i ryggen) är INTE bra, jag böjde mig fram och vek lite lakan efter tvättis igår, genast högg det till. Skada nr 2, i vänster skuldra, är heller inte bra, hade svårt att vrida huvudet igår. Jämmer och elände vilka plågor ett människoliv rymmer.
När han dragit och knyckt i mig, är det dags att åka till jobbet och fakturera och fixa lite sjöleveranser. Samt hålla koll på utvecklingen hos Norwegian, om min flight till Rom imorgon blir inställd eller ej. Hoppas den blir inställd, då får jag pengarna tillbaks, annars måste jag själv skjuta fram den och det tar de betalt för…
Vi har annars kommit överens om att skippa Romresan helt, istället åka en långhelg till Göteborg i maj eller så.
Ni ska ha en bra dag allesammans, sol eller regn, kaffe eller te!

Förhoppningsvis kommer jag en bit på den sista mattan som är kvar att väva. Lutar åt att det blir nåt turkost, lila.
Sen får jag dra på ny varp, en ljus den här gången.
Ska väva sängmattor och badrumsmattor.
Det kommer nog mer info sen.
Sen ska djuren ha lite omsorg.
Handla ska jag ochså, med minsta dottern.
Bör köra in ved.
Sen ska jag pusta en stund. Fullt upp!
Ha en bra dag alla!
En fin dag idag, jag ska undervisa sju timmar och så administration av olika slag,Jag ska bla godkänna/underkänna en massa folk. Förbereda morgondagens undervisning, där jag behöver ha en massa material klart.
Ha en jättebra dag alla.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God Morgon. 
Just nu är det soligt, men bra nog kallt, runt nollan och frost i gräset. Enligt väderrapporten ska det komma regn idag och även de förljande dagarna, så det blir väl att jobba med något inomhus gissar jag.
Exempelvis börja med laminatgolvet i sovrummet och så måste jag mata mina små djur idag förstås.

Godmorgon 
Vilken vacker morgon solsken och fågelkvitter man blir glad i hela kroppen.
Godmorgon i det fina solskensvädret.
I dag blir det nog en tur till Molkom till min sjuka farbror om jag piggnar till.
Lite kaffe kommer nog att göra susen.
Önskar er alla en härlig dag! 
" Var nära naturen - var när dig själv "
Godförmiddag, hoppas du får en fin dag på jobbet Sisa.
Hälsa de söta gamlingarna.
Handla behöver jag med..inte så kul. Hemma med dotter som har haft jobbiga eksem som ev beror på ett homeopatmedel som hon börjat med och som kan bli förstförsämringar på. Väldig klåda nu när det ska ut skiten ur kroppen…konstigt hur allt fungerar. Fast vi var till läkare igår och visade dom iallafall och de var ingen infektion idom.
Ja naprapat skulle jag med behöva gå till, min alternativläkare fick fram en låsning på th 7 eller vad det hette. och då om man har låsning där kan man få matsmältningsbesvär mm. Jag drar mig för att gå. Måste hitta på ngn bra som man törs lite på.
Fint väder här annars….solen lyser och man blir glad. Satte penseer i förrgår och det blev så fint.
Kramr Jile
Godförmiddag!
Här har det kommit en liten hagelskur nu på morgonen. Ser ut att börja regna när som helst.
Jag ska först få i mig lite kaffe o sen i duschen.
Sen åka och köpa lite jordgubsplantor.
Skogen med Silver om det inte ösregnar.
Sen avsluta kvällen med linedance.
Ha en bra dag.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

God morgon/förmiddag!
Idag började jag dagen med akupunktur, det är så fantastiskt för det hjälper en hel del. Jag har kunnat dra ner på pillerknaprandet och då mår magen oxå bättre.
Solen lyser men det börjar dra in moln och det är kyligt ute - men det är ju så det ska vara i april!
#9 Idag måste jag verkligen så mina penseér jag köpte i helgen… Vad fick ni för medicin till dottern? Jag har ju en hemma med ganska mycket eksem. Hon är allergisk mot pälsdjur, kvalster och de flesta pollen…
#4 Mammzing, vilken dag du har framför dig, inga problem med sysselsättningen där inte =)
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
#12 Ja mitt lodjur ( heter så på forumet) går ju på akupunktur och sedan började vi med homeopatmedel som vi fått av Ancis Hälsa i Östersund. Jag skickade bilder på min dotters ögon och sedan kan hon se obalanser mm. Vi har pratat på telefon vilket medel som passar in. Vi fick alltså homeopatmedel och sedan vid doktorn fick hon bara hydrocortison för att dämpa eksemen som vätskade. men det är säkert en utrensning och då ska man ju vara försiktig med cortison….men oj vilket kliande på händerna inatt.
Min dotter är ju allergisk mot pollen, djur, födoämnen bla värst på ägg.
Kram

#13 Ägg var det första min dotter var allergisk mot, hon visade på det redan som 1-åring. Hon fick undvika en hel del födoämnen med det växte faktiskt bort när hon blev 7-8 år. Jag måste kolla upp vad det finns för homeopater i Växjö-trakten, det kan ju vara värt ett försök för cortison tunnar ju ut huden..:\
"Du har alltid två val"
#14 Ja jag tycker du ska ringa Anci för vi bor ju inte där utan minst 60 mil ifrån. Det går bra på distans och hon är ju jätteduktig.
God morgon.
idag ska jag göra minsta möjliga för att inte anstränga knät. Det var bättre i morse när jag klev upp ur sängen, men jag har lärt mig att allt eftersom dagen går så blir det sämre igen, men jag har så svårt att vara stilla - det minst smärtsamma är stående position - men jag får inte gå… 
ha en bra dag alla ni andra 

#16 Det låter inget vidare Maggan =\ Oftast är det ju så att när man på morgonkvisten känner sig lite piggare så blir man djärv - och får betala för det på em…. Vila på du så att du kan komma tillbaka och förgylla tillvaron för oss =)
Kram
"Du har alltid två val"
Har du inte ringt till våd´rdcentralen och frågat vad det kan vara?
Då är vi två som står.
Jag står mest när jag skriver på datorn! Både för att jag brukar ha myrkryp men också för jag är alltid på språng.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Hej Hej
Det är roligt att komma in och läsa om allt ni ska hitta på idag.
Några jobbar, andra ska handla, väva mattor, mata djur, gå i skogen, hälsa på sjuklingar, boka resor… Min man frågar mig ibland om det hänt nåt kul i "mitt parallella liv" (IFokus) 
Hoppas alla ni som är krassliga kryar på er!
Zabelle
Hej!
En underbar morgon igen på skaren i en och en halv timma. Solen gassade och värmde och svettig blev jag
men dusch fanns för att lösa det problemet :-)
#9 Eksem som barn, ungdom och återigen som vuxen. Men när jag fick veta att jag var födoämnesallergiker så blev mitt eksem nästan helt bra 
Ha det alla/ kram Spanaren
God middag på er!
Solen skiner och livet leker! Kan det bli bättre?!
Ha en fin dag!
Hemma igen efter en lång arbetsdag som inte är riktigt färdig för jag har lite skrivuppgifter kvar. Det har varit mycket ett tag och jag har inte hunnit träna och inte idag heller… jag behöver komma ut och röra på mig. Har bestämt mig för att ta cyklen till gymmet… och där lägga mig i bastun en stund. Då får jag frisk luft och så lite värme och avkoppling och jag får stänga av en stund, så skönt. Ska bara äta lite först….
Idag har vi fått lite regn här i djupa södern, det behövdes hoppas bara att lite va den där vulkanaskan lämnade luften.
Jag vaknade - min vana trogen - upp vid 4 i morse.
Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
#23 oj oj så tidigt att vakna, går du upp då också?
Ja, jag går upp vid halv fem och koker gröt.
Sedan går jag 3 km till jobbet och är där vid 6:00.
Tänk så spänannde att vi människor är så olika! Jag går så gärna tre kilometer men det är den enda likheten. Jag har alltid haft svårt för att gå upp på morgonen (har haft svårt att somna hela livet sen innnan jag var fyra) så om jag får lägga mig och gå upp som det passar mig så blir det sovdags kring tolv-halv ett på natten och så tvingar jag mig att gå upp kring nio. Sover mycket mindre när jag jag jobbar och måste gå upp kring halv sju - sju, eftersom jag "aldrig" kommer i säng på kvällen. Fantastisk att gå upp så tidigt coh vara pigg!!
Jag har svårt att förbli sovande, det är ännu värre på vintern då vi har normaltid. Då kan jag vakna väldigt tidigt och kan inte somna om, det mördar mig långsamt.

Hi hi… det mördar mig de perioder när jag tvingas gå upp tidigt… jag heller aldrig vaknat och känt mig pigg… när jag går upp, det kommer senare. Jag sover så skönt när klockan ringer.
Det är jag som brukar vakna och väcka klockan.