Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettegna-upplevelser-egna-önskningar
Läst 621 ggr
Cristine
0

Askmolnen.

De är på väg hitåt och det blir för alla som har astma eller kol att stänga sig inne.

Vi får hoppas att vinden vänder.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[Pirkkolino]
0

Vi har i alla fall tysta timmar. Ingen flygtrafik i Arlanda. När en sak är sämre, är en annan sak bättre.

Bergspuman
0

Jaha. Jag som jobbar som speditör, får räkna med att inte kunna skicka saker… suck!

Sen är det ju resan till Rom om mindre än en vecka, får verkligen hoppas att askmolnen lägger sig tills dess.

Annars blir jag ett Åsk-moln!

evrekaw
0

Tycker synd om min mans faster - hon har kol… Tvi…

"There is nothing more despicable than respect based on fear."

Cristine
0

Ja jag ser det på nyheterna! Jag skulle nog föredra oljudet än att kanske måsta andas in askan.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[Pirkkolino]
0

#4 Självklart Cristine att det är så. Men jag hittade på något positivt även i svåra situationen. Det går ändå inte förändra hur svart man än ser saken.

JILE
0

Usch hoppas inte vi påverkas i andningen av den. Min dotter har astma.Rynkar på näsan

chik
0

Jag är nog en konstigtyp…

Var ute nu o gjorde hästarna Himlen är blå o fin o det är en sådan behaglig tystnad ute…

En katastrof har hänt.Men för mig så är det något som behövs.

För jag slipper höra alla dessa flygplan o slipper få avgaserna i näsa mun o på min lilla kropp. Det är ett sådant lugn. o Luften är lätt o andas.

EWERKAV…Jag har bara så dåliga lungor tål ingen ting.Får andnings svårighetter o cortesånen är min bästa vän.O i dag är luften så bra ute.

Molnet är så högt upp i atmosfären så vi har inte ont av det.Tror jag..

Vet att många tycker jag tänker tokigt

Men nu får vi stanna upp o inse att Moder jord är det ingen som rår på.

1821 hade Vulkanen sitt senaste utbrott som höll på i 2 år…

Sen att man bosätter sig vid foten av den är ju tragisk

Lena.P är jag i verkliga livet.

[GunillaF]
0

Jaa, vad säger man…. Jag har astma och hoppas på att vinden vänder….

chik
0

Gunilla.Nu när du var ute!!!Kände du något???

Jag för min del tycker det är lätt ute o andas.O jag tål inget.

Lena.P är jag i verkliga livet.

[GunillaF]
0

#9 Njaa, jag har fått det värre och värre under ett par veckor. Vet inte riktigt om det är astman eller om det är allergin. Jag har ju bl.a. björkallergi och nu börjar pollensäsongen. Usch. Säger som du Chik. Kortisonet är min vän.Obestämd

Hoppfull
0

#7 Jag tänker lite som du… självklart är det förskäckligt för alla som blir sjuka, men kanske även lite av en väckarklocka för alla de som reser som galningar hela tiden.

Jag hörde t.ex. Martin Timell på tv-n berätta om hur han en vecka rest 4ggr fram och tillbaka till New York och jag blev så arg så jag satt och hoppade i soffan.

Det är väl inte konstigt om vi försör planeten när vi beter oss så… i min värld hade han såklart rest en gång fram coh tillbaka och stannat där hela veckan… men jag tror att det är många som är så nonchalanta med vår natur och synen på henne!

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.