Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettegna-upplevelser-egna-önskningar
Läst 621 ggr
Cristine
0

Askmolnen.

De är på väg hitåt och det blir för alla som har astma eller kol att stänga sig inne.

Vi får hoppas att vinden vänder.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[Pirkkolino]
0

Vi har i alla fall tysta timmar. Ingen flygtrafik i Arlanda. När en sak är sämre, är en annan sak bättre.

Bergspuman
0

Jaha. Jag som jobbar som speditör, får räkna med att inte kunna skicka saker… suck!

Sen är det ju resan till Rom om mindre än en vecka, får verkligen hoppas att askmolnen lägger sig tills dess.

Annars blir jag ett Åsk-moln!

evrekaw
0

Tycker synd om min mans faster - hon har kol… Tvi…

"There is nothing more despicable than respect based on fear."

Cristine
0

Ja jag ser det på nyheterna! Jag skulle nog föredra oljudet än att kanske måsta andas in askan.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[Pirkkolino]
0

#4 Självklart Cristine att det är så. Men jag hittade på något positivt även i svåra situationen. Det går ändå inte förändra hur svart man än ser saken.

JILE
0

Usch hoppas inte vi påverkas i andningen av den. Min dotter har astma.Rynkar på näsan

chik
0

Jag är nog en konstigtyp…

Var ute nu o gjorde hästarna Himlen är blå o fin o det är en sådan behaglig tystnad ute…

En katastrof har hänt.Men för mig så är det något som behövs.

För jag slipper höra alla dessa flygplan o slipper få avgaserna i näsa mun o på min lilla kropp. Det är ett sådant lugn. o Luften är lätt o andas.

EWERKAV…Jag har bara så dåliga lungor tål ingen ting.Får andnings svårighetter o cortesånen är min bästa vän.O i dag är luften så bra ute.

Molnet är så högt upp i atmosfären så vi har inte ont av det.Tror jag..