Skogen.
Är ni ofta i skogen? Det finns ingen plats som ger tillbaka energin som den, så vill du ladda upp..ta en promenad i någon skog i er närhet.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Du är en klok Quinna Chik.
Nu sedan vi skaffade hus blir det inte lika mycket skogsbesök. Förut var det ganska ofta. Jag älskar att gå i skogen. Det är frid och det ger mig frid i själen.
Jag är i skogen nästan varje dag. Hämtar också min energi där. Rensar även hjärnan från allt tänkande när jag är i skogen
Nu ska jag snart sätta upp ett tält i skogen där jag o Silver ska tillbringa många dagar o nätter i vår och sommar när det är fint väder. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Hade jag haft skogen nära inpå hade jag nog tagit mig dit ganska ofta. Men vi måste sätta oss i bilen och köra en bra bit för att koma till så nu blir det ofta en tur i trädgårde istället. Att dra lite kirskål är också lite lugnande :)

Jag älskar att gå i skogen, där hämtar jag kraft och löser mina problem eller bara fyller på livsenergin. Utan den skulle jag inte klara mig!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Skogen är ett andningshål, läkedom, naturupplevelser, lugn, frisk luft, dofter och paradis! Jag är skogsägardotter, har jobbat som skogsröjare (tills ryggen satte stopp) och har även studerat skogsbruk på universitetet.
Har tyvärr långt till en bra skog, men om höstarna är det svampplockning som gäller, då är jag lycklig!
#7 - svampplockning brukar det bli här också. Det är verkligen avkopplande.
Jag är i skogen vid varje ledigt tillfälle med hyfsat väder 
Vi verkar vara lika med att hämta energi i naturen.Sen om der är o ligga i rabatter eller promenera.
AnnL.Tälta
Låter mysigt….
Lena.P är jag i verkliga livet.
#10 Fin bild på älgen! 
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
ÄLG
Äklet som terrar oss i hagen…

Jag längtar till skogen.
Speciellt nu, till min barndoms-skog, få se tussilago + blåsippor +vitsippor +lungört + vårlök + gökärt + gullvivor…..lukten, prasslet av löven
Känns sorgset att inte kunna ta mej dit denna vår
. Första våren som jag inte varit där i mitt liv…suck…..
Min sambo var där & plockade blåsippor, samt tog kort
.
Hoppas att jag kan ta mej till min "sommar/höst"-skog sen…..för att fiska, plocka svamp.
Vågar inte tro på paddla kanot & tälta denna sommar……
Jag bor med skog runt gården så jag behöver inte gå så långt. Och då jakten är stora fritidsintresset så blir det en del tid i skogen på lediga stunder.
Och även på arbetstid så finns jag i skogen, fast det resulterar i att det inte finns så mycket skog kvar just där efter ett tag.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
#14 vilken härlig bild den går rakt in i hjärtat. Jag är inte så ofta i skogen men skulle vilja vara det.
Anders jag kan hålla med. För att man ser så mycket o det ser så olika ut från gång till gång man är där…
#19 Det påminner lite om bokstaven Ä i Hylands ABC-bok från Hylands hörna på 60-talet
"Älgen ensam satt och log, i en söndeskjuten skog"

Jag försöker gå en sväng varje dag på skogsvägen intill vårt hus. Vi bor mitt i "samhället" men ändå ute på landet. Jag mår så bra när jag kommer ut en runda i skogen varje dag!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Jag behöver bara gå runt hörnet på huset så är jag i skogen..granskog. Går jag på nersidan vägen en bit så kommer jag till lövskog som bilden i #0
#0 o # 24 En helt ljuvlig bild … är det du som är fotografen?
Jag bor nästan i skogen…och jag älskar att vara i skogen! Finns inget mer rogivande…
#25 Nej jag har en nästan likadan men jag hittar den inte!
#27 Känner igen det där
/kram Spanaren
Jag måste slänga bilder jag tar in och ibland åker mina egna med.
# 28 Ops om det skulle hända mig, hemska tankte