*God Morgon13/4*
God morgon! Viket glatt välkommnande, är det vårkänslorna Chik? Jag känner också av dem, det är underbart att se solen när man tittar ut. Önskar er en vacker och varm dag.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
God morgon!
Solen skiner så härligt idag också. Synd bara att man ska sitta inne på en kontorsstol.
Ta vara på dagen utomhus ni som har möjlighet!

Solen är även i småland och värmer upp oss efter minusgrader i natt. Idag blir det bara jobb och sedan ska jag nog ta en promenad, laga lite middag till familjen och slappa - det låter väl nåt ;)
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Godmorgon allesammans 
I dag har solen inte orkat visa sig här ni som har en solig dag bara njut !
Solen skiner idag också och allt känns så lätt, lätt … som vanligt 
/kram Spanaren
Ps Ljus vinner alltid över mörker
God morgon. Solen skiner, men det blåser snålt 
Godmorgon!
Det är sol här också, putsade ett fönster och hängde upp mina fina gardiner i sovrummet i går eftermiddag. De är tunna och i regnbågens alla färger, då är det vår! Var ute i vårvädret också.
I dag skall brorsan och jag besöka vår sjuka farbror.
Önskar er alla en härlig tisdag! 
" Var nära naturen - var när dig själv "
Godmorron!
Måste ta tag i en kunds mattvarp. Hon har beställt 150 meter till mattor och 60 meter till traslöpare. Tar ett tag att bli klar med de. Sen när jag inte ser så bra heller. Tar två veckor cirka innan jag får nya brillor.
Solen strålar från en klarblå himmel. Men det blåser lite kallt om man inte är i lä.
Ha en bra dag alla!
Godmorgon, här skiner solen och jag har försovit mig,inte bra. Tur att jag ska sitta hemma och jobba på förmiddagen.
#8 Tråkigt med glasögonen! Jag hade sönder mina "läsglas" på jobbet igår men hittade ett par biiliga i väskan så jag kunde jobba. Låter roligt med mattvarp och vävning, dygnet skulle ha dubbelt så många timmar…
Ha det så gott alla!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Godmorgon!
Här är det soldis men ändå skönt ute.
Ska städa sen en tur i skogen. Avsluta kvällen med linedance sen har jag fyllt denna dag.
Ha en härlig dag.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
God morgon.
Här skiner solen så vackert så. Men jag har tyvärr fortfarande en del inomhusjobb att hinna med före helgen.
ut och njut ni som kan! 
Godmorgon alla vänner, ska på reikikurs ikväll sedan har vi bara en gång kvar…sedan diplom i reiki 2.
Hoppas nack och huvudvärken försvinner tills dess..ska vila lite på em.
Hur gick det med sommarhuset Margareta? Allt väl?
Önskar Sisa välkommen tillbaks idag, saknat henne itrådarna.
Soligt här men lite blåsigt, men bina har fullt upp i mina blommor.
Kram Jile
Solen skiner här också och jag sitter på jobb och längtar ut 
Deklarationen avklarad igårkväll, känns lika skönt varje gång man är klar med den och kan stoppa den i brevlådan.
I kväll ska jag besöka en kusin jag inte träffat på länge, ska bli riktigt kul.
Ha en bra dag allihop
Zabelle
Jag fick sovmorgon imorse eftersom jag skulle till naprapaten, men vaknade ändå 6.30…
Häpp har man vant sig vid tidsomställningen nu?
Jag har fått behandling, det var låsningar på 4 olika ställen och otroligt vilken skillnad det gjorde. Blir ett återbesök på tisdag nästa vecka men efter det ska jag nog klara av flygresan ner till Rom
.
Här skiner solen men det blåser och dammar en del. Dock tror jag det är lä bakom kontorsbyggnaden, sitta där och sola en liten stund efter lunch tror jag
.
Gör såå gott att bli av med smärtorna, herregud vad jag var kass igår!
Ha det fint idag alla!

#14 Skönt att du är piggare nu då =)Ser att du ska till Rom - jag blir såååååååå avundssjuk. Har varit där en gång och föll pladask. En helt underbart vacker stad där kulturen kommer och slår en huvudet om man av ngn anledning skulle missa ;). Jag längtar till vi ska åka dit, maken har faktiskt blivit lite inspirerad av allt mitt "tjöt" he he.
"Du har alltid två val"
Hejsan alla!
Efter att ha haft några dagars semester, kändes det trögt att gå tillbaka till jobbet…att behöva vara inomhus, då våren ropar på en därute! Tänk att det blev vår i år också…just nu har man allt det härliga framför sej…Jag skulle vilja stanna tiden ett tag…här och nu!
Hoppas solen lyser på er!
# 12
Jag åkte förbi nästan hemma hos dej, Jile…
#15 Åh, ska ni tillbaks dit snart?
Vart ska man gå och äta där?
Har du andra tips?

#17 Vill du ha en upplevelse för livet så börja spara.
En restaurang där du ser hela stan nedanför medans du äter deras utsökta mat och du som spelar Piano får nog spela på deras. Restaurangen är en dröm och du blir så ompysslad så du kommer att känna dig som en prinsessa.

Jag var där med mitt dåvarande jobb och hade allt förbokat och serverat så jag har inte precis ngt i huvudet
. Vi fick guidade turer och det var helt fantastiskt, man kände verkligen av historien. Denna gången vill jag gå runt och insupa allt själv. Vi ska försöka komma dit nästa år, denna semestern är redan bokad till Kroatien och Makarska
"Du har alltid två val"
#18 Ah. Vilken dröm! Tack för tips! Jag kunde gott tänka mig att gå dit. Råd har jag - jag har inte ont om pengar. Men ser att det är Jacket som dress code för herrarna. Då går det nog inte. Jag är ihop med en jeanskille :-). Men det finns säkert andra ställen!
Jag lade in den lite på skoj för det är en av de dyraste restaurangerna i världen så man får nog spara ett tag för att gå dit.
Upp till 50.000 kan det kosta att gå dit.
Det är också en av de vackraste.
För att gå med en jeanskille kan man ju gå på ett litet romantiskt ställe som detta.
Denna är också bra!
Och Ristorante Alfredo Alla Scroffa
Där kan ni också sitta ute.