Påskharen....
Han visste vad du ville ha! 
*Fniss*du kommer att bli en kändis med dina öl, nu vet alla om det.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
#0 Hoppas de smakar lika gott som du förväntat dig! 
Zabelle

Genom upprepningar lär man sig
, kan inte vara många på LK som missat min "påskplanering ….tralala 
Jag ska smaka lite på torsdag, så kroppen är lite beredd inför lördag 

Hääärligt Branneli! Som du har väntat =)
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Det här har jag tydligen missat… visste inte att påskharen fyllde ägg med sånt här
han kanske har vägarna förbi här också 
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Så här är det aggelin….
Jag åkte på ett "bakslag", advent 2009. Sen dess har jag levt på morfin & andra goa piller. NU är jag utan morfin sen ett par dagar.
Såå jag ser fram emot påsk = öl
Dååå förstår jag att det kommer en sån bra påskhare. Önskar dig en härlig påsk tillsammans med haren och andra trevliga påskfirare!

Tack 
Jag hoppas att alla får en påsk av livskvalitet 

Så underbart Branneli! Jag hoppas att du får njuta extra av dina välförtjänta och efterlängtade öl OCH att du pekade påskharen åt mitt håll 
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Men sicken trevlig påskhare som kom hem till dig Branneli och han eller hon visste vad du kämpar för 
Njut och drick sakta till Påsken för det är du värd/ kram Spanaren

Japp , en rackarns trevlig påskhare….den hoppade österut, från min ytterdörr i Motala.
Jag umgås med en massa vänner/bekanta på facebook. Ett suveränt sätt att umgås, när jag inte kan förflytta mej.
Det har alltså gått 4 månader
…helt otroligt !!
Nu orkar jag gå 20 minuter med stavarna, men kan inte sitta ännu !!
Inget morfin = njutning av öl ……snart…
Tack för er omtanke & hoppas att ni får en underbar påsk 
Den påskharen visste vart han skulle med det ägget.
Njut av dina goa öl Branneli. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

#12 Ta det försiktigt bara Branneli! Om jag känner dig rätt här på nätet så är du väldigt ambitiös och vill gärna åstadkomma mer än du egentligen orkar (kroppen alltså). Så ta det försiktigt försiktigt och tänk att det är bättre att skynda långsamt än att få bakslag som gör dig sittande/liggande igen.
Stanna på dina 20 minuter i flera veckor utan att öka är min tanke.
Ta inte illa upp nu för det är inte meningen, jag skriver det för att jag har varit så oerhört lik dig och gått igång och drivit på i rena glädjen och sedan drabbats av rejäla bakslag som sänkt mig helt i onödan.
Kram på dig!

Tack för din omtänksamhet Hoppfull
den uppskattas !! (precis vad jag behöver)
Hrrrm, du slår huvudet på spiken
…..men jag försöker dra i handbromsen …..
Idag var jag ute & planterade minipåskliljor i en urna & penseer i en "hängtjofräs". Sååååå skönt att vara ute i trädgården.
Jag var ute 1,5 timmar
…..så jag hoppade över min korta planerade promenad. Visst är jag duktig, som kom på det
.
Imörrn är det mina älskade stavar som ska luftas i 20 minuter 

Så skönt att du tar det så 
Jag går i fällan ungefär en gång varje år själv nämligen, fast jag blir snabbare och snabbare på att bromsa och komma ihåg
Pinsamt att man är så korkad så att man tror att just den här gången är jag nog helt frisk och kan träna som jag gjorde förr…det är en bristande sjukdomsinsikt efter all denna tid.
Nu ska även jag igång och gå igen när snön äntligen är borta, och jag måste verkligen hålla mig själv i nackskinnet för att inte gå ut för hårt och sedan klappa ihop.
Ha det så skönt på din promenix i morgon! 

Såå mycket lättare att råda någon annan, än att lära känna sig själv & ta hänsyn till mej själv
.
Huvudsaken det går framåt i livet nu 
Så härligt att det går att komma ut i 20 min… och jag förstår att det är svårt att stoppa när det känns så härligt!